کد خبر: ۴۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
بنا به گفته اقوام و همکاران مرحومه «حدیث جمشیدی»، ضارب وی پیش از تصادف در حال فرار بوده و قبل از بازداشت، با سلاح سرد به عوامل نیروی انتظامی هم حمله کرده است، اما با این وجود با قید وثیقه آزاد شده است.

به گزارش آوای نشاط، روز گذشته 30 مهرماه، خبر تصادف و فوت خانم «حدیث جمشیدی» خبرنگار کرمانشاهی به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد.

وی سابقه همکاری با بسیاری از رسانه‌های انقلابی را در فعالیت‌های خبری خود داشت و مدتی را نیز با دفتر خبرگزاری فارس در کرمانشاه همکاری کرده است.

مرگ ناگهانی این خبرنگار دوستان و همکارانش را شوکه کرد. در همین خصوص طاهری جانشین بسیج رسانه استان کرمانشاه، جزئیات بیشتری از این حادثه را با خبرنگار فارس در میان گذاشت.

وی گفت: ظهر چهارشنبه هفته گذشته ( 24 مهرماه)، حوالی ظهر خانم جمشیدی در بلوار شهید بهشتی مقابل دفتر بسیج رسانه حضور داشته که یک خودروی پژو 405 با سرعت با ایشان برخورد می‌کند. گویا ضارب پیش از زیر کردن وی، در حال فرار بوده و بالاتر با یک خودروی دیگر تصادف کرده و به همین منظور کنترلی روی ماشین نداشته است.

همکار مرحومه جمشیدی در خصوص اهدای عضو این خبرنگار هم گفت: او قبلاً فرم اهدای عضو را پر کرده بود، دیروز بعد از اینکه ایشان به کما رفت و فوت شد، برای اهدای عضو به تهران منتقل شد تا از این طریق به افرادی که به عضو نیاز دارند جان دوباره ببخشد.

از سوی دیگر، علی اشرف قلی‌پور دایی متوفی نکته قابل تامل‌تری را با خبرنگار فارس در میان گذاشت.

او گفت: ضارب پس از تصادف با مرحومه جمشیدی، از صحنه متواری می‌شود و نیروی انتظامی در حوالی میدان نفت، خودرو را متوقف می‌کند که در این هنگام، راننده خودرو با سلاح سرد به افسران پلیس حمله‌ور می‌شود، در نهایت ضارب توسط نیروهای پلیس خلع سلاح و بازداشت می‌شود.

وی افزود: اما ضارب، پس از یک تصادف، زیرگرفتن خانم جمشیدی و در نهایت قمه‌کشی، با قرار وثیقه آزاد شده است!

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: