کد خبر: ۳۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
رسایی نوشت: فکر می‌کنید در صفین، کنار امیرالمومنین خواصی مثل همین باهنر خودمان نبود، چرا بود. آن روز هم یارانی عوامانه می‌گفتند: اگر علی(ع) مخالف حکمیت بود، آن را نمی‌پذیرفت!

به گزارش آوای نشاط، حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: شب گذشته در برنامه جهان‌آرا آقای باهنر با استدلالی عوامانه برای اینکه برجام را محصول تصمیم رهبری نشان دهد، گفت: فکر می‌کنید اگر در سطح بالای نظام، کسی (رهبری) مخالف برجام بود، اصلا کسی جرأت داشت برجام را امضا کند؟

باهنر چون در برابر صراحت و دستان پر مجری جوان اما مسلط برنامه چیزی در چنته نداشت، حاضر به ادامه بحث نشد، اما فکر می‌کنید در صفین، کنار امیرالمومنین خواصی مثل همین باهنر خودمان نبود، چرا بود. آن روز هم یارانی عوامانه می‌گفتند: اگر علی (علیه‌السلام) مخالف حکمیت بود، آن را نمی‌پذیرفت!

همینطور که باهنر (کسی که ۲۴ سال نماینده مجلس بوده) امروز مواضع رهبرش را نفهمیده، آن روز هم جماعتی حرف علی (علیه‌السلام) را نفهمیدند! آن روز هم جماعتی می‌گفتند که اگر علی با حکمیت مخالف بود، کسی جرائت داشت آن را بپذیرد!

«تحمیل» همیشه محصول اطرافیان ولی و رهبر جامعه اسلامی است. اگر اینها به وظایف‌شان عمل می‌کردند، نه تحمیل صفین محقق می‌شد نه تحمیل برجام.

پاسخ صریح رهبر معظم انقلاب به ادعای محمدرضا باهنر را ببینید...

تعداد بازدید : 0

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: