کد خبر: ۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
امام‌ جمعه لواسان با اشاره به اینکه خانم نعمت زاده روز چهارشنبه پیش من آمدند، گفت: من به ایشان هم گفتم قانون باید اجرا شود و هیچ راه دیگری وجود ندارد و ویلای شما باید تخریب شود.

به گزارش آوای نشاط، حجت‌الاسلام سیدسعید لواسانی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: امروزه دچار پدیده قانون فروشی هستیم و فساد‌های بانکی، زمین‌خواری و .. محصول همین قانون فروشی‌هاست.

وی افزود: باید ساختار‌های نظارتی شفاف و مردمی باشد، حتی اگر همه این اتفاقات طبق قانون باشد که کارشناسان می‌گویند، نیست؛ همین اشرافی‌گری‌ها و رانت‌خواری‌ها خلاف آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه لواسان با بیان اینکه این جوان‌ها که دغدغه عدالت دارند و برابر فساد ایستاده‌اند و از کسی هم نمی‌ترسند، بیان کرد: این جوانان حاصل بلوغ انقلاب اسلامی هستند، شما فرض کنید بنده تطمیع، منحرف و به هر نحوی کنار گذاشته شدم، با این جوان‌ها و رویش‌های انقلاب که از نقاط مختلف به اینجا آمده‌اند را چه می‌کنید؟

 

*شبنم نعمت‌زاده به دیدار امام جمعه لواسان رفت/ آیت‌الله رییسی: خبرهای خوبی در راه است

وی تأکید کرد: در اجرای عدالت هیچ تبعیضی نباید باشد وقتی خانه ۵۰ متری را تخریب می‌کنیم، ولی فلان ویلای اشرافی را کاری نداریم، این تبعیض است، ولی اگر با تخلف‌های کلان خواص برخورد شود، اثر خود را عوام مردم خواهد داشت.

امام‌ جمعه لواسان با اشاره به اینکه خانم نعمت زاده روز چهارشنبه پیش من آمدند، گفت: من به ایشان هم گفتم قانون باید اجرا شود و هیچ راه دیگری وجود ندارد و ویلای شما باید تخریب شود.

لواسانی افزود: البته تخلفات فقط مربوط به ایشان نیست و افراد دیگری هم هستند که حتماً باید با آن‌ها هم برخورد شود.

وی در پایان با اشاره به مکاتباتی که رئیس قوه قضاییه داشتند، خاطرنشان کرد: آقای رئیسی به بنده گفتند که در حوزه ساخت‌و‌ساز‌های غیرمجاز لواسانات ورود کرده‌اند و خبر‌های خوبی خواهید شنید.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس
برچسب ها: لواسان ، ویلاسازی ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: