کد خبر: ۳۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
مهم ترین اتقاق آخرین تمرین استقلال پیش از بازی با استقلال خوزستان غیبت سه مربی خارجی استقلال بود و باشگاه استقلال اعلام کرده است که این افراد نیز تا مشخص شدن وضعیت و نحوه همکاری‌شان و مذاکرات بین طرفین در تمرینات و مسابقات تیم استقلال حضور نخواهند داشت.

به گزارش آوای نشاط، استقلال این روزها با حاشیه های فراوانی روبروست و هر روز خبر جدیدی از این تیم به بیرون درز پیدا می کند. پس از تعلیق وینفرد شفر و اخراج گادوین منشا، حالا نوبت به سه مربی خارجی استقلال رسید که با آبی پوشان پایتخت قطع همکاری کنند.
تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که «مارتین فورکل»، «میگوئل کولی» و «مارک فیلیپ آندریاس» ترجیح دادند قید حضور در استقلال را زده و به جای حضور در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر در هتل مانده و از ادامه حضور در این تیم صرف نظر کنند.
باشگاه استقلال امروز در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: بدنبال تصمیم اخیر باشگاه استقلال و تغییرات بعمل آمده در کادر فنّی تیم فوتبال بزرگسالان، دستیاران خارجی تا مشخص شدن وضعیت و نحوه همکاری‌ شان و مذاکرات بین طرفین در تمرینات و مسابقات تیم استقلال حضور نخواهند داشت.
پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی بازیکنان استقلال را جمع کرد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت. او خطاب به بازیکنان این تیم گفت: باید در دیدارهای های باقیمانده با تمام قدرت به میدان رفته و برای پیروزی تلاش کنیم؛ این توانایی در ما وجود دارد.
اللهیار صیادمنش و گادوین منشا غایبان تمرین استقلال بودند. صیادمنش مدت هاست مصدوم است و منشا از سوی فرهاد مجیدی به طور موقت اخراج شده است.
طراحی تمرینات استقلال بر عهده بیژن طاهری بود و بازیکنان زیر نظر او آخرین تاکتیک هایشان را برای بازی با استقلال خوزستان در زمین مرور کردند.
مهاجمان استقلال زیر نظر فرهاد مجیدی به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.
پس از پایان تمرین استقلال اعضای این تیم راهی هتل المپیک شدند تا اردوی شبانه روزی شان را برای بازی با استقلال خوزستان برگزار کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا
برچسب ها: آوای نشاط ، استقلال ، شفر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: