کد خبر: ۳۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در حال دریافت ۲۱۰۰ میلیارد تومان منابع جدید از بانک مرکزی هستیم تا آموزش و پرورش با این منابع بتواند بدهی‌ها و مطالبات فرهنگیان را بپردازد.

به گزارش آوای نشاط، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اعتباراتی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در نظر گرفته شده است، گفت: در سال ۹۷ اعتبارات مربوط به آموزش و پرورش بالغ بر ۱۰۷ درصد پرداخت شد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه متأسفانه در سال گذشته منابع بودجه در حد ۹۱ درصد تحقق پیدا کرد، اما برخی از دستگاه‌ها به ویژه آموزش و پرورش به جهت اهمیت موضوع و ضرورتی که داشت، ۱۰۷ درصد از این پرداخت صورت گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: هفته گذشته مجدداً نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش جهت پرداخت بدهی‌هایش اعتبار داده شد چرا که با وجود پرداخت ۱۰۷ درصدی به آموزش و پرورش، پرداخت برخی از بدهی‌های این وزارتخانه تحقق پیدا نکرد.

نوبخت گفت: همچنین در حال دریافت سقف ۲,۱۰۰ میلیارد تومانی منابع جدید از سال گذشته از بانک مرکزی هستیم که طی امروز یا فردا مجدداً از این محل ارقامی که مورد نیاز است، به آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم پیش از هفته معلم آموزش و پرورش با این منابع بتواند همه بدهی‌ها و مطالبات فرهنگیان را بپردازد.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: