کد خبر: ۳۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خبر داد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس به بررسی دلایل عدم اقدامات پیشگیرانه درباره سیل مانند لایروبی که وظیفه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، علی اسماعیلی در شهرستان ساری درباره سیل اخیر و اقدامات انجام شده مسؤولان دولتی در کشور اظهار کرد: همه مسؤولان استان در کنار مجموعه نیروها از سپاه، بسیج، دستگاه‌های دولتی، جمعیت هلال‌احمر در کنار مردم از همان لحظات آغازین سیل پای کار آمدند که توانستند این بحران را مدیریت کنند.

وی افزود: با توجه به وسعت خسارات وارده و درخواست مردمی رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور و وزیران در مازندران حضور پیدا کردندتا بتوانند بخشی از مشکلات باغی، کشاورزی، زراعی، صنعت و معیشتی مردم را حل کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه سیل مازندران به‌خوبی مدیریت شد، اضافه کرد: امروز مشکل اساسی در مازندران نداریم ولی به‌طوری‌که برخی از شهرهای کشور هنوز زیرآب است.

اسماعیلی تصریح کرد: مشکلاتی را که امروز براثر سیل در مازندران شاهد هستیم اگر اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شد به‌طور حتم شاهد آن نبودیم و این هزینه‌ها را می‌توانستیم برای اقدامات پیشگیرانه در نظر بگیریم.

وی بیان کرد: متاسفانه لایروبی رودخانه‌ها صورت نگرفته، تجاوز به حریم را سامان ندادیم و از جنگل‌ها نیز نتوانستیم حفاظت کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به بررسی دلایل عدم اقدامات پیشگیرانه درباره سیل مانند لایروبی که وظیفه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها توسط مجلس شورای اسلامی،اظهار کرد: پیگیر ردیف اجرایی بودجه مستقل برای سیلاب در استان مازندران هستیم.

اسماعیلی در پایان از حضور به موقع نیروهای مسلح شامل سپاه و بسیج و ارتش در بحران سیل و همکاری مردم با آنها که باعث کمک به سیل‌زدگان و همچنین جلوگیری از افزایش بحران شد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: