کد خبر: ۳۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد
مدیرکل مدیریت بحران گلستان از تداوم وضعیت نگران‌کننده گمیشان خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، مجتبی جمالی در خصوص آخرین وضعیت سیلاب در گمیشان و آق‌قلا و بندرترکمن، اظهار کرد: در آق‌قلا خوشبختانه تخلیه آب به طور قابل ملاحظه‌ای در حال انجام است و سرعت خدمات‌رسانی با این وضعیت بخصوص حضور نیروهای نظامی و انتظامی بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: نکته قابل توجهی که در جلسه هماهنگی امروز نیز به آن اشاره شد، جلوگیری از ورود نیروهای متفرقه به منطقه برای پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گستان تصریح کرد: حضور بدون ساماندهی علاوه بر اخلال در خدمت‌رسانی باعث ایجاد مزاحمت حتی برای مردم حادثه دیده منطقه خواهد داشت.

جمالی گفت: در گمیشان نگرانی‌ها همچنان پایدار است و روز گذشته مجبور شدیم بعد از خواجه نفس در مسیر بندرترکمن به گمیشان شکافی را ایجاد کنیم تا سیلاب سریعتر خارج شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه در دو نقطه دیگر از جاده افرادی بدون هماهنگی اقدام به شکافتن جاده کرده که باعث شد مسیر به طور کامل مسدود شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گستان تصریح کرد: مسیر سیمین‌شهر به گمیشان هم از بامداد امروز به دلیل آبگرفتگی به دلیل آبگرفتگی مسدود شده است.

جمالی بیان کرد: بخشی از شمال گمیشان آبگرفتگی شدیدی دارد اما در سیمین‌شهر حجم آب بالا است و اقدامی انجام شد که با کیسه‌های شنی سدی را در شمال سیمین‌شهر ایجاد کرده‌ایم تا از ورود سیلاب به شهر جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: