کد خبر: ۲۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان از روش بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ انتقاد کردند تا این سرمربی کروات در روزهای سختی قرار داشته باشد.

به گزارش آوای نشاط، خریدهای جدید پرسپولیس انتظارات از این تیم را بالا برده و پس از نمایش نه چندان خوب سرخپوشان در نیم فصل دوم، حالا و پس از تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان، انتقادات پیشکسوتان علنی شده است.

در همین راستا مجتبی محرمی درباره خرید جدید پرسپولیس گفته: «اگر قرار بود ماریو بودیمیر دلار بگیرد و روی نیمکت بنشیند بهتر بود گادوین منشا را که یک سال با تیم بود نگه می داشتند. او هم روی نیمکت می توانست بنشیند و شاید به خاطر شناختی که از تیم داشت می توانست مفیدتر از بودیمیر هم باشد.»

همچنین ضیاء عربشاهی گفته: «نمی‌خواهم برانکو را بکوبم اما بازیکن کروات جدید در اندازه پرسپولیس نیست, البته ممکن است آمادگی و هماهنگی او با تیم زمان ببرد اما شما عملکرد بودیمیر را در بازی قبل نگاه کنید, او انگار اصلاٌ در زمین نبود و یکبار هم صاحب موقعیت نشد.»

جمشید شاه‌محمدی دیگر پیشکسوت پرسپولیس نیز گفته: «پرسپولیس در نیم فصل دوم از نظر کیفیت فنی افت کرده من در مقابل بازی با نفت مسجد سلیمان چیزی از تیم ندیدیم و فقط زیر توپ می‌زدند که این موضوع برای چهل سال قبل و برای ما بود. اگر پرسپولیس می‌خواهد همینطور بازی کند رتبه بالای جدول را از دست می‌دهد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: