کد خبر: ۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
روحانی در مراسم افتتاح فاز سوم ستاره خلیج فارس:
‎رئیس جمهور گفت: افتتاح فازهای سه گانه پالایشگاه میعات گازی نفت ستاره خلیج فارس نشانگر حرکت خروشان ملت در مسیر خودکفایی است.

به گزارش آوای نشاط، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آئین افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس اظهار داشت: خوشحالیم پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و در آغاز دهه پنجم انقلاب ملت با شور و نشاط در همه حوزه‌ها حضور دارد.

‎وی ادامه داد: وقتی بحث جشن چهل سالگی انقلاب به میان می آید علیرغم میل بدخواهان و تلاش و تصمیم آنها، ملت ایران با قامتی استوار در سراسر کشور به خیابان ها می آیند و همچون بهمن ۵۷ پیروزی انقلاب را جشن می گیرند.

‎رئیس جمهور تصریح کرد: برای دشمن دردناک است که در شرایطی که به قول خودشان سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کردند در ۲۴ ساعت آن هم در یک استان از جمهوری اسلامی ۳ طرح ملی بزرگ و مهم به جز طرح‌های مهم اقتصادی که وزرای مختلف در استان افتتاح کردند به بهره‌برداری رساندیم.

روحانی گفت: دشمنان نظام از جمله آمریکا و صهونیست‌ها از دی ماه سال گذشته با آغاز یک جریان گمان می‌کردند  همه چیز انقلاب امسال تمام می‌شود و ایران جشن ۴۰ سالگی خود را به چشم نخواهید دید و وعده می‌دادند که خودشان برای جشن سرنگونی نظام به ایران می‌آیند.

‎وی با بیان این مطلب که دشمن پس از اعمال تحریم‌های یک جانبه علیه ایران به دنبال این بود که ما دست روی دست بگذاریم، افزود: اکنون شاهدیم که ایران در همه زمینه‌ها توسعه داشته و مسیر توسعه ایران ادامه دارد و مسئله مهمی است.

رئیس جمهور ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که در کنار کمیت، بر افزایش کیفیت بنزین و گازوئیل اهتمام داشته باشیم. بر همین اساس ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو پنج در این پالایشگاه تولید خواهد شد.

روحانی اضافه کرد: افتخار جمهوری اسلامی ایران است که در طول کمتر از دو سال، فازهای سه‌گانه نفت ستاره خلیج فارس به بهره‌برداری رسید که نشان می‌دهد حرکت خروشان ملت در مسیر خودکفایی و عظمت ادامه دارد.

این خبر تکمیل می شود.

 

/88045/ ح

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: