کد خبر: ۲۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
بازیکنان استقلال به دلیل مشکلات مالی و تیمی به شدت رو در روی مدیرعامل باشگاه قرار گرفته و علناً علیه او موضع‌گیری کرده‌اند.

به گزارش آوای نشاط، استقلال تهران اخیراً با مشکلات فراوانی مواجه شده که گستره آن از جذب بازیکنان و طلب مالی تا عدم وجود زمین تمرین مناسب کشیده می‌شود.

بازیکنان استقلال امروز در تمرینات این تیم به شدت از وعده و وعیدهای مدیران باشگاه شاکی بودند و علناً علیه آنان به مصاحبه پرداختند.

پژمان منتظری در مورد اینکه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال اعلام کرده در این فصل سال زمین نیست و تیم ملی  هم این مشکل را داشت، گفته: «ما سال قبل همین موقع زمین تمرین داشتیم. چطور آن موقع زمین تمرین بود اما امسال هوا سرد شده است؟ از 10 روز قبل باشگاه اعلام کرده فردا این مشکل حل می شود اما الان 10 روز است که دائم فردا می‌گویند اما الان اینجا هستیم.»

همچنین روزبه چشمی دیگر ملی‌پوش استقلال نیز گفته: «لطفا بس است اگر نمی‌توانید کاری کنید بروید. ما همه مشکلات را به فتحی گفته‌ایم، آنها مدام می‌گویند که در حال تلاش هستیم که مشکلات برطرف شود. من هم می‌توانم بیایم در جمع بازیکنان و بگویم مشکلات را حل می‌کنیم یا مشکلات حل شد. خروجی این صحبت‌ها کجا؟!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: