کد خبر: ۲۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
نوار مسی و رونالدو قطع شد؛
لوکا مودریچ، ستاره ۳۳ ساله تیم ملی فوتبال کرواسی و رئال مادرید برنده جایزه توپ طلای ۲۰۱۸ شد. این بازیکن توانست نوار بردن جایزه توسط مسی و رونالدو در سالهای اخیر را قطع کند.

به گزارش آوای نشاط مراسم اهدای توپ طلای فوتبال، دوشنبه شب در شهر پاریس و مقر مجله فرانس فوتبال برگزار شد.

در این مراسم مودریچ هافبک تیم ملی کرواسی و رئال مادرید که در سال جاری با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و نایب قهرمانی جهان با کراوت ها شد، به عنوان برنده جایزه توپ طلا انتخاب شد.

توپ طلای فوتبال جهان به مودریچ رسید/ امباپه بازیکن جوان سال شد

پس از مودریچ با ۷۵۳ امتیاز، به ترتیب کریستیانو رونالدو با ۴۷۸، «آنتوان گریزمان» بازیکن تیم ملی فرانسه و باشگاه اتلتیکو مادرید با ۴۱۴ ، امباپه با ۳۴۷، لیونل مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین و بارسلونا با ۲۸۰، مقام های دوم تا پنجم بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ را کسب کردند.

«محمد صلاح» ستاره تیم ملی فوتبال مصر و باشگاه لیورپول «رافائل واران» بازیکن تیم ملی فرانسه و باشگاه رئال مادرید، «ادن هازارد» ملی پوش بلژیکی و ستاره تیم چلسی انگلیس، «کوین دی بروین» بازیکن تیم ملی بلژیک و باشگاه منچسترسیتی انگلیس، و «هری کین» ملی پوش انگلیسی و مهاجم تیم باشگاه تاتنهام این کشور به ترتیب مقام پنجم تا دهم بازیکنان برتر سال ۲۰۱۸ را از آن خود کردند.

همچنین «کیلیان امباپه» بازیکن تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن جوان زیر ۲۱ سال فوتبال انتخاب شده و جایزه «ریموند کوپا» را کسب کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: