کد خبر: ۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
یکی از فوتبالیست‌های سرشناس فوتبال ایران اتفاقی عجیبی را در زندگی شخصی خود تجربه کرد.

به گزارش آوای نشاط، همین چند روز پیش بود که در خبری عنوان کردیم فوتبالیست‌ها زندگی پرچالشی دارند و از یک اتفاق جالب در زندگی فوتبالیست مطرحی که همسرش به خاطر جعل اسناد بازداشت شده پرده برداشتیم.

اما ماجرای یک فوتبالیست دیگر که اتفاقا مطرح هم هست و در این ماه‌های اخیر حسابی خودش را در رسانه‌ها مطرح کرده هم جالب است. بازیکنی که سابقه حضور در یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران را دارد با نامزد یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران ازدواج کرده است. این دو فوتبالیست قبلا با هم در یک تیم توپ می‌زدند و رابطه بسیار گرمی داشتند تا جایی که حتی در یک خانه زندگی می‌کردند اما حالا به خاطر خیانت یکی از آنها حسابی رابطه شکرآبی دارند!

بازیکن سرشناس هنگامی که متوجه شد دوست فوتبالیستش رابطه‌اش با نامزدش به هم خورده بلافاصله سراغ او رفت و بعد از خواستگاری از نامزد سابق دوست صمیمی‌اش با وی ازدواج کرد. این ازدواج رسما رابطه دو فوتبالیست سرشناس ایران را به هم زد. جالب است بازیکنی که نامزد خود را از دست داده این روزها زندگی آرامی دارد و در کنار همسر جدیدش زندگی بی حاشیه‌ای را سپری می‌کند اما بازیکن جنجالی همچنان در حاشیه روزگار می‌گذراند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: