کد خبر: ۲۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اعلام کرد:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: آقایانی که می‌روند وزرا و مسئولان را ملاقات می‌کنند تا متخلفان را نجات دهند دست از کارشان بردارند.

به گزارش آوای نشاط آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خطاب به مسئولان شهری، گفت: به وضع شهر برسید، برای شهر کارکنید، شهردار جدید انتخاب‌شده است، امیدواریم با کمک شورای شهر و مردم مشکلات شهر کم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به وضعیت مبلمان شهری، گفت: وضعیت بصری شهر را احیا کنید، استان البرز به‌ویژه کرج شاهراه مواصلاتی بسیاری از استان‌های کشور است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه مردم استان‌های دیگر از شهر کرج عبور می‌کنند، گفت: خوب نیست شهر را بی‌قواره و بی‌نظم ببینید، مسئولان بگویند ورودی شهر کرج کجاست؟

وی بابیان اینکه ورودی شهر باید گیرا و چشمگیر باشد، گفت: اگر مردم حواسشان نباشد عبور می‌کنند و می‌روند بدون اینکه متوجه شوند اینجا کرج است، ورودی شهر مشخص نیست، نورپردازی ورودی شهر مهم است.

وضعیت پل‌ها و بنرهای شهر نابسامان است

خطیب جمعه کرج با اشاره به وضعیت نابسامان برخی معابر شهری، گفت: وضعیت پل‌ها و بنرها خیلی نابسامان است و این مسئله نشان‌دهنده آن است که مسئولان سرگرم مسائل دیگری هستند و به مردم نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه مکرر عرض کرده‌ایم که زیادی بنرها و بیلبوردها برای شهر مضر است، گفت: بیلبوردها و بنرها در شهر نیازمند جانمایی است.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به اینکه باید برای دستگاه‌ها، نهادها، ستاد نماز جمعه، هیئت رزمندگان، سپاه و هرکسی که به بنر یا تابلوهای تبلیغاتی نیاز دارد، برنامه‌ریزی شود، گفت: نهاد متولی این کار برنامه‌ریزی کرده، بودجه در نظر بگیرید و پولش را از نهادهای اعلام‌شده بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه بی‌نظمی مخالف با فطرت انسان است، گفت: بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر به نام دستگاه‌هاست، متأسفانه دستگاه‌ها بدنام می‌شوند ولی مبالغ کلانش به جیب شرکت‌های تبلیغاتی و برخی افراد خاص می‌رود.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنایع در استان اشاره کرد و گفت: این اقدام خوب بود، باید برای ایجاد اشتغال همه استان بسیج شود.
وی با تأکید بر اینکه قابلیت‌های استان بسیار بالا است، گفت: این قابلیت‌ها می‌تواند برای دیگر استان‌ها الگو باشد، فقط آقایان دست از سیاسی بازی بردارند و مدت مسئولیت را برای خودشان باقی و صالحات قرار دهند و دعای مردم را بدرقه خودشان قرار دهند.

خطیب جمعه کرج خطاب به مسئولان، گفت: بازی‌های سیاسی را رها کنید، استان امروز احتیاج به مدیران عملیاتی، باانگیزه و جهادی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: زمین، دانشگاه، کارخانه‌ها، صنعت، نیروی جوان کارآمد استان کم نیست همه قابلیت‌های است که باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی خطاب به مسئولان، گفت: بیاید برای خدا کارکنید، همه‌وقت استان به عزل و نصب می‌گذرد.
وی با اشاره به لابی‌گری موجود، گفت: مدام یکی را برمی‌دارند و یکی دیگر را جایگزین می‌کنند، دائم وقت مسئولانی که باید فکر کنند به لابی‌گری می‌گذرد که چه کسی را کجا و در چه مسئولیتی بگذارند بعد طرف دزد از آب درمی‌آید یعنی تلاش می‌کنند این دزد را بردارند و یک دزد دیگر را برخی جایگاه‌ها بگذارند.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه مسئولان باید برای مردم خدمت کنند، به وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: اگر به بهداشت مردم اهمیت می‌دهید، به وضعیت بیمارستان برسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اضافه کرد: برخی مسئولان دروغ می‌گویند که به فکر مردم هستند، کجا به فکر مردم هستید، خوب است این کار را انجام بدهید چرا امروز و فردا می‌کنید اگر راست می‌گوید به‌جای اینکه به فکر ساخت‌وساز جدید باشیم بیمارستان امام خمینی را حفظ کنید. دانشگاه علوم پزشکی البرز به این وضعیت رسیدگی کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید دوباره به مسئولان، گفت: حتماً باید عده‌ای به خیابان بریزند و عده‌ای دیگر سودجویی بکنند و علیه نظام شعار دهند تا شما به فکر بیفتید.

وی در بخش دیگری گفت: هفته گذشته نیز تذکر داده‌ام، آقایانی که می‌روند وزرا و مسئولان را ملاقات می‌کنند تا متخلفان را نجات دهند دست از کارشان بردارند و بگذارند دستگاه‌ها کار خودشان را انجام دهند، ما مصمم هستیم که جلوی فسادی گرفته شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم، لذا اگر تلاشی دارید باید سعی کنید بنده را از این سمت بردارید تا وقتی هستم این کار را ادامه خواهم داد.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: