کد خبر: ۱۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
این یکی از معدود دفعاتی است که مسی و رونالدو در الکلاسیکو حضور ندارند.

به گزارش آوای نشاط برای نخستین بار از دسامبر 2007 قهرمان های سیزده جام از چهارده جام اخیر فوتبال اسپانیا، بدون کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده توپ طلا 2017 حالا در تورین بازی می کند و ستاره آرژانتینی به دلیل مصدومیت، بارسلونا را همراهی می کند.

وضعیت دو تیم؛ اقتدار از دست رفته مادریدی ها و نتایج قابل قبول بارسلونا

بارسلونا، فردا یکشنبه ششم آبان ساعت 18:45 در استادیوم نیوکمپ میزبان قهرمان اروپا خواهد بود. لوس بلانکوس از هفت بازی اخیر خود، تنها در دو رقابت به پیروزی دست یافته و در پایان چهار مسابقه با شکست زمین را ترک کرده است. در آنسوی میدان اما شرایط متفاوت است. کاتالان ها شاید از روز های طلایی شان دور شده باشند، اما با سه برد در لیگ قهرمانان اروپا با اقتدار در صدر جدول گروهی قرار دارند که اینتر و تاتنهام را در خود می بیند. شاگردان ارنستو والورده در لالیگا هم با یک بازی کمتر، در کنار اسپانیول 18 امتیاز کسب کرده اند اما با توجه به تفاضل گل بهتر، صدرنشین هستند.

جولین لوپتگی در آستانه جام جهانی هدایت رئال مادرید را پذیرفت تا از هدایت تیم ملی اسپانیا اخراج شود. تصمیم او نه تنها باعث نتایج ضعیف قهرمان 2010 جهان شد، بلکه تا به امروز نتایج پایداری را برای رئال مادرید به همراه نداشته است. دو پیروزی و یک شکست پادشاهان مادرید را پایین تر از رم در جایگاه دوم جدول گروه هفتم لیگ قهرمانان اروپا قرار داده تا نتایج ضعیف لوپتگی را وارد سطح جدیدی از نتایج ضعیف کند. اما خبرنگاران روزنامه مارکا گزارش کرده اند برخلاف عادت دیرینه بازیکنان رئال مادرید، سرمربی تیم ازحمایت بازیکنانش برخوردار است.

مصدومین و محرومین

اگرچه دو تیم بدون محروم پا به رقابت در نیوکمپ خواهند گذاشت اما بازار مصدومان به خصوص برای بارسایی ها داغ است. مصدومیت لیونل مسی در جریان پیروزی 2-4 بارسلونا مقابل سویا باعث شد تا ستاره آرژانتینی الکلاسیکو را از دست بدهد. ساموئل اومتیتی، سرجی سمپر و توماس فرمالن از دیگر مصدومین بارسلونا هستند.

رئالی ها اما شرایط بهتری دارند. مصدومیت جزئی مارسلو برطرف شده تا دنی کارواخال تنها غائب رئال مادرید در نیوکمپ باشد. اعتراض باشگاه برای بخشش محرومیت وینیسیوس جونیور پذیرفته شد. هم چنین رافائل واران و تیبو کورتوا مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی لوس بلانکوس ندارند.

ترکیب احتمالی؛ تغییرات بزرگ

ترکیب بارسلونا (3-3-4): تر اشتگن؛ سرجی روبرتو، جرارد پیکه، کلمنت لنگله، جوردی آلبا؛ آرتور ملو، سرجیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ؛ فیلیپه کوتینیو، لوییس سوارز و رافینیا

ترکیب رئال مادرید (3-3-4): تیبو کورتوا؛ ناچو، رافائل واران، سرجیو راموس، مارسلو؛ لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس؛ گرت بیل، کریم بنزما و ایسکو

آمار؛ به نفع میزبان

بارسلونا در 23 رقابت از 26 رقابت پیشین خود مقابل رئال مادرید، بیش از دو گل به ثمر رسانده است. شاگردان والورده در چهار مسابقه از شش الکلاسیکو اخیر خود شکست نخورده اند. در آنسوی میدان، رئالی ها بیش از 1310 دقیقه است که مقابل رقیب دیرینه شان شکست نخورده اند. الکلاسیکو فردا، شاید به جذابی رقابت های پیشین دو تیم نباشد اما داستان جنگ دو تیم با دشمنی خونین است. مسابقه ای که هویتی بزرگ تر از دو ستاره فوتبال دارد.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: