کد خبر: ۱۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
اهواز - مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: ششمین عملیات مهار آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح یکشنبه با استفاده از هواپیمای آتش نشان آغاز شد.

به گزارش آوای نشاط کیامرث حاجی زاده گفت: با توجه به وقوع آتش سوزی های متعدد در بخش عراقی تالاب هور العظیم و به رغم چندین نوبت مهار نقاط آتش گرفته و نقاط دودزا و با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از دود برای شهروندان شهرستان های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه، اهواز، کارون و برخی شهرهای اطراف در چند ماه اخیر، شمشمین عملیات مهار آتش امروز در بخش عراقی اغاز شد.

وی افزود: به دنبال پیگیری های مسئولان استانی، برنامه ریزی ها صورت گرفت و یک فروند بالگرد MI۱۷۱ و یک فروند هواپیمای توپولوف ۱۵۴آتشنشان با هماهنگی و همکاری وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و مرکز هوافضای سپاه پاسداران بلرای عملیات مهار اتش در منطقه مستقر شد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: با شروع عملیات از صبح امروز دو نقطه دودزا مهار شد و نقاط دیگر نیز در حال مهار شدن هستند.

وی یادآور شد: این هواپیما تخصصی است و نسبت به هواپیمای قبلی چابکتر عمل می کند که تلاش می کنیم تا پایان عملیات مهار آتش در منطقه حضور داشته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: