کد خبر: ۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
آیفون XS مکس که در دوازدهم سپتامبر از آن رونمایی شد، اولین گوشی اپل است که صفحه نمایشی بزرگ‌تر از 100 سانتی‌متر مربع دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد این مدل در مقایسه با اولین آیفونی که در سال 2007 به بازار عرضه شد، سه برابر بزرگ‌تر است.

به گزارش آوای نشاط صفحه نمایش گوشی‎‌های آیفون از سال ۲۰۰۷ تاکنون بزرگ‌ شده و بر اساس پیش‌بینی‌های اکونومیست، انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش آنها تا سال ۲۰۲۵ حدود ۶۰ درصد بزرگ‌تر شود.

رونمایی از آخرین گوشی اپل، آیفون XS مکس، در دوازدهم سپتامبر انجام شد و این اولین گوشی اپل است که صفحه نمایشی بزرگ‌تر از ۱۰۰ سانتی‌متر مربع دارد و به اندازه گلکسی نوت ۹ است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد آیفون XS مکس در مقایسه با اولین آیفونی که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد، سه برابر بزرگ است.

با در نظر گرفتن اندازه فبلت‌های آیفون در گذر زمان، می‌توان پیش‌بینی کرد که تا سال ۲۰۲۵ اندازه گوشی‌ها به ۱۶۰ سانتی متر مربع می‌رسد. بدنه آیفون XS مکس کمی کوچک‌تر از آیفون ۶ پلاس اما نمایشگر آن تمام‌صفحه است و دکمه هوم هم در آن جایی ندارد. با این حال برخی خریداران به ویژه‌ خانم‌ها در رسانه‌های اجتماعی از بزرگ بودن و سنگین بودن آخرین مدل آیفون گلایه داشته‌اند.

اما به هر ترتیب صفحه نمایش بزرگ‌تر، وضوح تصویر و گرافیک بهتر و امکان نمایش متن بیشتر را فراهم آورده است. اگر علاقمند هستید تصاویر ۳٫۳ مگا پیکسلی دریافت کنید و حاضرید برای آن ۱۱۰۰ دلار بپردازید، آیفون XS مکس بهترین مدل است.

نمودار زیر تغییرات اندازه گوشی‌های آیفون از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۵ را نشان می‌دهد:

گوشی‌های آیفون قرار است چه تغییری کنند؟

منبع تجارت نیوز

انتهای پیام/

برچسب ها: ایفون ، اپل ، آوای نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: