کد خبر: ۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
تعداد شهدای غزه به ۱۴۵۳۲ نفر از جمله بیش از ۶ هزار کودک و ۴ هزار زن افزایش یافت و بیش از ۳۵ هزار نفر دیگر نیز در جریان حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده‌اند.

آوای نشاط: دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه آمار جدید شهدا و زخمی‌های فلسطینی در غزه در نتیجه حمله ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به این باریکه را اعلام کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد: آمار شهدای حمله به غزه به ۱۴۵۳۲ شهید رسید که نام بیش از ۶ هزار کودک و ۴ هزار زن در میان آنان به چشم می‌خورد.

بر اساس آمار اعلامی این نهاد دولتی در نتیجه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه بیش از ۳۵ هزار فلسطینی دیگر نیز تاکنون زخمی شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد: ۲۰۵ نفر از اعضای کادر پزشکی، ۲۵ نفر از کادر نیروهای امدادی و ۶۴ خبرنگار نیز به شهادت رسیده‌اند.

این نهاد دولتی بیان کرد: تعداد افرادی که در نتیجه حمله‌های اسرائیل به غزه ناپدید شده‌اند به ۷۰۰۰ نفر افزایش یافته است و بیش از ۴۷۰۰ نفر از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه باعث شده ۲۶ بیمارستان و ۵۵ مرکز درمانی از روند خدمت‌رسانی به بیماران و زخمی‌ها خارج شود.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد که بر اثر بمباران این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۶۰ درصد از ساختمان‌های نوار غزه آسیب دیده‌اند.

علاوه بر این دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه خواهان تجهیز تمامی بیمارستان‌های این باریکه به لوازم و تجهیزات پزشکی جهت از سرگیری فعالیت آن‌ها شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: