کد خبر: ۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع ۱۰۰ هزار بسته‌ نوشت‌‌افزار در بین دانش‌آموزان مناطق محروم سراسر کشور خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، آستان قدس رضوی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بسته‌های نوشت‌افزار در مناطق محروم کشور توزیع می‌کند.

مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس؛ با بیان اینکه آستان قدس رضوی در راستای حمایت از تولید ملی و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کشور توزیع نوشت‌افزار ایرانی را در دستور کار دارد، گفت: این اقدام خداپسندانه از حدود 2 سال پیش با دستور حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در معاونت امداد مستضعفان آغاز شده و در این راستا امسال ۱۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه اقلام این بسته‌ها شامل کیف، مداد، خط‌کش، جامدادی، مداد رنگی، مداد تراش، مداد پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی است، ابراز کرد: این بسته‌ها عموماً توسط دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف کشور و با اولویت مناطق غیر شهری و محروم، در میان دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

خاکسار ارزش ریالی مجموع بسته‌های نوشت‌افزار توزیع شده در سال جاری را بیش از 35 میلیارد ریال معرفی کرد و در رابطه با چگونگی شناسایی دانش‌آموزان محروم گفت: شناسایی دانش‌آموزان بی‌‌بضاعت با همکاری خادمیاران رضوی در استان‌های مختلف، ادارات کل آموزش و پرورش، کمیته امداد و سازمان‌های خیریه معتبر کشور انجام می‌شود.

گفتنی است، معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در سال 95 تعداد 67 هزار بسته و در سال 96 تعداد 100 هزار بسته نوشت افزار ایرانی را همزمان با بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان محروم سراسر کشور توزیع کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: