کد خبر: ۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
آنچه امروز سایت حزب اعتمادملّی- که گویا در اختیار حامیان منتجب‌نیا، قائم‌مقام پیشین حزب قرار دارد- منتشر کرد، حکایت از آغاز دور تازه‌ای از کشمکش‌های درونی حزب اعتمادملّی را دارد.

به گزارش آوای نشاط، پایگاه اطّلاع‌رسانی حزب اعتمادملّی، امروز(یکشنبه 28 مرداد) خبری را بر روی خروجی خود قرار داده است مبنی بر اینکه با دستور قضایی، تمامی اقدامات الیاس حضرتی در حزب اعتماد ملّی غیرقانونی شناخته شده و دستور توقف آن‌ها صادر شده است. همچنین در این خبر آمده که قرار است امروز از تصویر این حکم، توسط رحمت‌الله بیگدلی(از مخالفان الیاس حضرتی و از موافقان منتجب‌نیا) عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملّی رونمایی شود.

 

خبرنگار فارس در همین زمینه به سراغ اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملّی رفت تا نظر وی را جویا شود که وی از وجود چنین حکمی اظهار بی‌اطّلاعی کرد و گفت: هنوز هیچ خبری در این راستا به ما ابلاغ نشده است.

گرامی‌مقدم با بیان اینکه دستگاه قضایی نمی‌تواند به این مسائل ورود کند، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل حزب، در صلاحیت کمیسیون ماه ۱۰ احزاب است که در وزارت کشور قرار دارد.

گفتنی است پس از درگیری در کنگره اخیر حزب اعتماد ملّی که بعد از ۸ سال و بدون حضور دبیرکل برگزار شد، اختلافات داخلی حزب وارد فاز تازه‌ای شد و منجر به نامه‌نگاری‌های مختلفی بین دو طرف درگیری(حامیان منتجب‌نیا و الیاس حضرتی) شد.

بعد از آن، انتخاب الیاس حضرتی به عنوان قائم‌مقام جدید حزب، شعله‌های اختلاف را بیشتر کرد تا اینکه با نشست خبری که توسط قائم‌مقام و سخنگوی حزب برگزار شد، گمان می‌رفت که اختلافات، فیصله پیدا کرده و اعضای مخالف قائم‌مقامی الیاس حضرتی هم کم‌کم با تصمیمات جدید حزب، همراهی خواهند کرد.

امّا آنچه امروز سایت حزب اعتمادملّی- که گویا در اختیار حامیان منتجب‌نیا، قائم‌مقام پیشین حزب قرار دارد- منتشر کرد، حکایت از آغاز دور تازه‌ای از کشمکش‌های درونی حزب اعتمادملّی را دارد.

سایت اعتمادملّی در حالی خبر از غیرقانونی بودن اقدامات الیاس حضرتی داده است که اخیراً وی، مسؤولان دفاتر، شاخه‌ها و کمیته‌های حزب را با حکم خود و موافقت شورای مرکزی منصوب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: