کد خبر: ۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
رئیس اداره تعزیرات حکومتی ری از کشف ۱۴۰ هزار دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسی از ۸ انبار دیگر در ری صورت گرفته است.

به گزارش آوای نشاط، مهدی کمال نیا در خصوص کشف انبار احتکار ۱۴۰ هزار کالای لوازم خانگی در شهرری اظهار داشت: طی طرح مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده دادستان و نیروی انتظامی شهرری این ابار شناسایی و کضف شد.

کمال نیا با بیان اینکه بازرسی از انبارهای شهرستان ری ادامه خواهد داشت افزود: بازرسی های تعزیرات در زمینه کالاهای مورد نیاز مردم در انبارهای ری تداوم دارد تا مردم بدون دغدغه کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند و در این راستا برخورد با محتکران به نفع مردم و بازارخواهد بود تا انشاالله به نقطه اسایش در این زمینه برسیم.

وی در ادامه ضمن تشریح کالاهای مکشوفه گفت: طی این بازرسی کالاهایی از قبیل لوکس خودرو، جاروبرقی، یخچال و تلویزیون کشف شده است از آنجاکه این واحد صنفی از فروش کالاها امتناع کرده است برای عرضه کالاها به بازار مهلت داده شده که درصورت بی توجهی برخورد قانونی خواهد شد و باید اعلام کنیم که ارزش ریالی این انبارهای مکشوفه به طور دقیق بررسی نشده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ری از بازرسی ۸ انبار دیگر در ری خبر داد بیان داشت: در این انبارها مورد تخلفی مشاهده نشده است و اعلام می کنیم که با هر نوع تخلف و احتکار اجناس مورد نیاز مردم به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: