کد خبر: ۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: پرونده مجتبی جباری خرداد 97 برای رسیدگی به اعتراض باشگاه استقلال، به کمیته استیناف ارسال شد.

به گزارش آوای نشاط، روزبه وثوق احمدی درباره آخرین وضعیت پرونده های موجود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بیان کرد: طبق روال تمام درخواست هایی که به کمیته تعیین وضعیت ارسال می شود، بررسی کرده و سعی داریم در سریع ترین زمان ممکن رای خوبی صادر کنیم.

پرونده جباری خرداد 97 به کمیته استیناف ارسال شد

او درمورد اینکه کمیته استیناف از ارسال نشدن پرونده مجتبی جباری از سوی کمیته تعیین وضعیت به این کمیته خبر داده است، گفت: این پرونده خرداد 97 برای رسیدگی به اعتراض باشگاه استقلال، به کمیته استیناف ارسال شد.

12 تیم لیگ یک از ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان محروم هستند

وثوق احمدی درباره آخرین وضعیت تیم های بدهکار لیگ دسته اول در آستانه آغاز فصل جدید این رقابت ها اظهار داشت: از 18 تیم حاضر در لیگ یک، 4 باشگاه پرونده و رای قطعی در کمیته تعیین وضعیت ندارند و مجوز حضور در رقابت ها را کسب کردند. این امر در اطلاعیه شماره یک ما هم قید شد.  2 باشگاه اکسین البرز و فجرسپاسی هم رضایت طلبکارانشان را جلب کردند و پرونده های آنها مختومه شد. به همین دلیل ثبت قراردادشان بلامانع است. 12 باشگاه هم به دلیل مشکلاتشان نمی توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

 

او درمورد بلاتکلیف ماندن باشگاه نفت تهران اظهار داشت: باشگاه نفت تهران در کمیته تعیین وضعیت 17 پرونده دارد و ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش به حل و فصل این پرونده ها ارتباط دارد. همانگونه که در دور برگشت فصل 97-1396  لیگ برتر به دلیل همین مشکلات ثبت قرارداد بازیکنانش انجام نشد.

پرونده ترابی محرمانه است اما احتمال محرومیت 6 ماهه او وجود دارد

وثوق احمدی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی ترابی گفت: پرونده مهدی ترابی با درخواست باشگاه تراکتورسازی در کمیته تعیین وضعیت مطرح شد و از طرفین توضیحات لازم را گرفتیم. فردا(سه شنبه) هم جلسه رسیدگی به این پرونده است. پس از این نشست اگر به جمع بندی برسیم رای را اعلام می کنیم در غیر این صورت اگر نیاز به جمع آوری مستندات از نهادهای دیگر باشد، باید این اقدام را انجام داده و پس از آن رای را صادر کنیم.

 

او درمورد احتمال محرومیت یک ساله مهدی ترابی اظهار داشت: این پرونده محرمانه است و نمی توان توضیحات کاملی ارائه داد. با این وجود در قانون ذکر شده است اگر بازیکن تحت قرارداد با یک باشگاه به صورت همزمان با باشگاه دیگری قرارداد ببنند بین 4 تا 6 ماه محروم می شود. در پرونده مهدی ترابی تاکنون چیزی ثابت نشده و صرفا یک ادعا درباره او صورت گرفته است که باید درباره این ادعا از خودش دفاع کند تا در ادامه تصمیم لازم گرفته شود.

تمام بدهی باشگاه پدیده به طلبکاران پرداخت شد

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره احتمال محرومیت پدیده مشهد از ادامه حضور در لیگ برتر گفت: این باشگاه برای 6 بازیکن حدود 650 میلیون تومان بدهی داشت که این مبلغ را به حساب فدراسیون واریز شد. ما هم در نامه ای از طلبکاران این باشگاه درخواست کردیم از طریق کمیته تعیین وضعیت مطالباتشان را دریافت کنند. پدیده مشهد دیگر در کمیته تعیین وضعیت پرونده ندارد.

صدور مجوز موقت از سال 2018 در مقررات فیفا قید شده است

وثوق احمدی درمورد اینکه آیا در کل دنیا برای باشگاه های بدهکار مجوز یک بازی صادر می شود یا خیر، توضیح داد: این امر از سال 2018 در مقررات فیفا تصویب شد و طبق آن کمیته تعیین وضعیت می تواند در مواقع لزوم برای باشگاه های بدهکار مجوز موقت صادر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: