کد خبر: ۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
با توجه به اطلاعیه شماره ۵ کمیته تعیین وضعیت، فدراسیون فوتبال، استقلال در حالی مجوز استفاده از بازیکنان جدید خود را دریافت کرد که هنوز با سه بازیکن به توافق نرسیده است.

به گزارش آوای نشاط، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اطلاعیه خود را در مورد پنجره نخست نقل و انتقالات لیگ برتر منتشر کرد و در این اطلاعیه تأکید کرد استقلال دارای ۸ پرونده محکومیت قطعی از سوی کمیته تعیین وضعیت بوده که تمام پرونده‌ها با پرداخت یا ارائه رضایت‌نامه حل و فصل شده است و می‌تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند.

این در حالی است که هنوز تکلیف سه بازیکن سابق استقلال به نام‌های وحید طالب‌لو، کاوه رضایی و آندو تیموریان و حتی مجتبی جباری مشخص نشده است.

وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره توافق نکردن باشگاه استقلال با سه بازیکن سابق خود گفت: در کمیته تعیین وضعیت پرونده‌هایی رسیدگی می‌شود که دارای شکایت‌هایی بوده و ما ۳۰ روز به باشگاه خاطی مهلت می‌دهیم تا حکم اجرا شود. اگر این اتفاق در این مدت نیفتد در لیستی قرار می‌گیرد که کمیته تعیین وضعیت از هر گونه فعالیت ورزشی باشگاه موردنظر جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه گفت: وحید طالب‌لو با توجه به اینکه در کمیته تعیین وضعیت پرونده داشت اما مهلت ۳۰ روزه آن نگذشته بود، به همین دلیل در لیست ما قرار نگرفت. راجع‌به آندو تیموریان هم باید بگویم پرونده این بازیکن در کمیته انضباطی قرار دارد و به دست ما نرسیده است.کاوه رضایی از جمله بازیکنانی است که هیچ پرونده‌ای ندارد، ‌تا جایی که من اطلاع دارم فقط پرونده آقای آندو تیموریان در کمیته انضباطی است.

وثوق احمدی در پایان در خصوص جباری نیز گفت: با توجه به اینکه هنوز رأی قطعی از کمیته استیناف صادر نشده است و این پرونده در حال بررسی است، اسم آقای جباری هم در لیست نهایی کمیته تعیین وضعیت قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: