کد خبر: ۶۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
شکیرا در آهنگ جدید خود به جرارد پیکه طعنه زده و انتظار می‌رود این آهنگ نیز بازتاب گسترده‌ای داشته باشد.

آوای نشاط : چند ماه پیش شکیرا و جرارد پیکه پس از سال‌ها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. دلیل جدایی خیانت پیکه بود. اتفاقی که شکیرا را به شدت خشمگین کرد و کینه او از ستاره سابق بارسا تمامی ندارد. ماه گذشته دنیای فوتبال و موسیقی با خبری جنجالی مواجه شد. شکیرا با بیزارپ، دی جی آرژانتینی، آهنگی منتشر کرده بود که در ترانه آن انتقادهایی تند به این ستاره سابق بارسا و نامزد جدیدش کلارا چیا مطرح شده بود. آهنگ شکیرا میلیون‌ها بار دیده و شنیده شد. این نقطه شروع جنجال جدیدی با نقش‌آفرینی زوج سابق بود.

شکیرا در آهنگ خود کلارا چیا را تلویحاً به ساعت کاسیو و اتومبیل توینگو تشبیه کرد و به پیکه طعنه زد که ساعت رولکس را با کاسیو و ماشین فراری را با توینگو عوض کرده است. امروز رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند این طعنه‌های شکیرا نامزد جدید جرارد پیکه را به‌شدت ناراحت کرده، تا جایی او که دچار حمله اضطرابی شده و کارش به بیمارستان کشیده است.

کنایه‌های شکیرا به پیکه ادامه دارد و طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، او در آهنگ جدید خود نیز به پیکه طعنه‌های تندی زده است. هنوز این آهنگ که او همراه با کارول جی خوانده، منتشر نشده ولی برنامه "اوی دیا"، فاش ساخت که در متن ترانه عباراتی طعنه‌آمیز علیه پیکه وجود دارد. عباراتی چون "من برایت بزرگ بودم"؛ "تو بیرون به دنبال خرج زندگی بودی و من به این فکر می‌کردم چه زندگی کسالت‌باری دارم" یا "حداقل با من تو زیباتر بودی."

چیز بیشتری از ترانه این آهنگ فاش نشده، اما احتمالاً پس از انتشار، بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شکیرا ، جرارد پیکه ، خیانت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: