کد خبر: ۶۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
اعتراف روی آنتن
مصی علی‌نژاد که دو برابر یک خبرنگار حرفه‌ای در نیویورک از آمریکایی‌ها دستمزد می‌گیرد گفته که غربی‌ها به او گفته‌اند ناآرامی‌ها در ایران تمام شده پس چرا نباید به مذاکرات برگردند!

آوای نشاط: مصی علی‌نژاد از اپوزیسیون‌های خارج‌نشین شب گذشته در گفتگو با شبکه تلویزیونی اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی گفت که «کاخ سفید، دفتر مکرون و رهبران کشورهای غربی از او پرسیده‌اند اکنون که انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟»

این سخن علی‌نژاد به معنای اعتراف غربی‌ها مبنی بر پایان یافتن اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران است و اینکه آن‌ها امیدی به تغییر و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ندارند و از این نمد نمی‌توانند کلاهی برای خود بدوزند تا جایگزین مذاکرات شود.

لادن برومند هم که همراه با علی‌نژاد به دیدار مکرون رفته بود، چندی پیش در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی وابسته به انگلیس گفت که مکرون در آن دیدار گفت که «نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی ایران را تغییر دهیم!»

سخنان علی‌نژاد و برومند نشان‌دهنده این است که سران کشورهای غربی امیدی به سرانجام رسیدن اغتشاشات در ایران ندارند، اما در عین حال علی‌نژاد تمایل دارد فشارهای بیشتری همچون تحریم و حتی گزینه جنگ بر ایران تحمیل شود. او پس از این صحبت‌هایش گفت که «این حرف‌های غربی‌ها ته دل منو خالی می‌کنه، این نگران‌کننده‌ست!»

برای این چهره رسانه‌ای ضدانقلاب که دو برابر یک خبرنگار حرفه‌ای در نیویورک از آمریکایی‌ها حقوق دریافت می‌کند، مهم نیست که این فشارها حتی به جنگ نظامی و تحریم‌های بیشتری حتی در حوزه‌های دارویی و غذایی بینجامد.

علی‌نژاد چندی پیش در حاشیه کنفرانس امنیتی هالیفکس که حامد اسماعیلیون نیز حضور داشت در گفتگو با شبکه سعودی اینترنشنال به‌صراحت از ناتو خواست به ایران حمله شود.

وی که در آغاز اغتشاشات روی آنتن این شبکه گریه کرد و از مردم خواست که در تجمعات و اغتشاشات حضور پیدا کنند، در گفتگوی خود عنوان کرد: به رهبران غربی می‌گویند به ایران حمله نظامی نکنید؛ رهبران غرب نباید به این حرف‌ها گوش دهند.

او همچنین در یک برنامه تلویزیونی دیگر گفت: آمریکا تحریم‌های ایران را لغو نکند؛ مردم خواستار لغو تحریم‌ها نیستند!

سالومه سیدنیا مجری شبکه سلطنت منوتو نیز پیشتر درباره اینکه مصی علی‌نژاد چگونه با اعتراضات تجارت می‌کند و گریه خود را می‌فروشد، گفت: مصی صورت‌حساب 10هزارپوندی برای کیوان عباسی [مدیرعامل من‌وتو] فرستاد؛ به‌خاطر انتشار کلیپ پویا بختیاری، بعد این بود که کیوان، مصی را بلاک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: