کد خبر: ۶۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
در نشست بازی پرسپولیس مطرح شد
حواشی بازی پرماجرای پرسپولیس و فولاد همچنان ادامه دارد، بعد از گذشت نزدیک به یک هفته حالا یرمربی پرسپولیس در برابر اتهام توهین به مردم خوزستان واکنش نشان داده است.

آوای نشاط: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به خاطر زلزله‌ای که در خوی آمد تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم مشکلات سریع‌تر برطرف شود. ما هر کمکی از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم. الان شرایط سختی است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

او سپس درباره بازی فردای تیمش گفت: بازی مهمی را در پیش داریم. برای صدرنشینی، به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم و هدف اصلی ماست. آلومینیوم یک تیم قابل احترام و حریف سختی است. جزو سخت‌ترین بازی‌های ماست. امیدوارم بتوانیم تمرکز خوبی داشته باشیم. خوشحال هستیم که هواداران هم حضور دارند. بی‌صبرانه منتظر آن‌ها هستیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره زمان‌بندی بازی‌های تیمش در لیگ گفت: من از باشگاه خواستم تا برای برنامه‌ریزی مسابقات با سازمان لیگ و فدراسیون صحبت کند. یکسری برنامه‌ریزی‌های عجیب برای ما مد نظر قرار می‌گیرد و این فقط به ما آسیب می‌زند. من با آقای سهیل مهدی صحبت کردم و باشگاه هم حرف زدم تا نسبت به این مساله حساسیت وجود داشته باشد. ما هم باید استراحت و زمان‌بندی مناسبی داشته باشیم. نمی‌دانم چرا تیم ما باید ۵-۴ روز بعد بازی کند و یک تیم یک هفته استراحت کند. شرایط سخت‌تری برای تیم ما ممکن است رقم بخورد.

گل‌محمدی درباره بسته بودن حساب باشگاه پرسپولیس گفت: مدتی است که حساب بسته است و در صدد این هستند تا هر چه سریع‌تر باز شود. اطلاعات دقیقی از زمان باز شدنش ندارم و از آقای درویش و مدیریت بپرسید، بهتر است.

او درباره حضور پریرا در پرسپولیس گفت: او را بازیکن خوبی دیدیم و فکر می‌کنم بتواند کمک کند. با او یک و نیم سال قرارداد بستیم و چهارشنبه صبح به ایران می‌آید تا کارهای اولیه‌اش انجام شود. چند ماه است که از مسابقات دور است اما تمرین خودش را داشته است. باید سریع‌تر با تمریناتی که خواهیم داشت، او را به بازی‌ها برسانیم و امیدوارم بتواند کمک کند.

او درباره اتفاقات بازی گذشته در اهواز برابر فولاد گفت: وظیفه ما این است که روی مسائل فنی تمرکز داشته باشیم. این شرایط که در برخی بازی‌ها پیش می‌آید باید یک جا تمام شود. ما در فوتبال حرفه‌ای اروپا این مسائل را نمی‌بینیم. امیدوارم شاهد این مسائل نباشیم و کار کمیته‌های مختلف این است بتوانند این مسائل را کنترل کنند.

سرمربی پرسپولیس  در خصوص اظهارات حسین کعبی و محمد علوی پس از دیدار سرخ‌پوشان مقابل فولاد و استوری جواد نکونام، و اینکه آیا مدیر تیم حریف اعلام کرده قصد داشتم گل محمدی را بزنم، اظهار داشت: بعد از بازی مصاحبه‌ای در کنفرانس خبری کردم که تنها مصاحبه من پس از آن مسابقه بود. بازی با فولاد تمام شد و 3 امتیاز را واگذار کردیم. البته اتفاقات عجیب و غریبی افتاد و همه در جریان آن هستید. متأسفانه دوستان صحبت‌هایی کردند که اصلا واقعیت نداشت. هیچ توهینی به مردم خوب خوزستان نکردم. سه سال آنجا بودم و فوتبالم را مدیون مردم خوب خوزستان هستم.

 صحبت‌هایی مطرح شد که واقعیت نداشت. من توهینی به مردم خوزستان نکردم. من خودم ۳ سال در فولاد بازی کردم و فوتبالم را مدیون خوزستان هستم. در آن مدت هم با آمادگی کامل رفتم و همه بازی‌ها را انجام دادم. تیم در آن دوره در خطر سقوط قرار داشت اما با همکاری بازیکنان تیم در لیگ ماند و در ادامه پایه‌های قهرمانی این تیم را چیدیم. نقش کوچکی در فوتبال خوزستان داشتیم و باشگاه فولاد کمک زیادی به ما کرد و ما همیشه خود را مدیون مردم خوزستان می‌دانیم. من به خودم اجازه نمی‌دهم نسبت به مردم در هر شهری توهین کنم. حتما اشتباهی صورت گرفته است و می‌خواستم بعد از بازی هفته گذشته در این رابطه صحبت کنم اما به علت شرایط، نخواستم وارد جزئیات شوم. چیزی که برای ما مهم است، بازی پیش رو است که بتوانیم تمرکز خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره عملکرد داوری گفت: بحث داوری یک بحث حساسی در فوتبال ماست. من در دوران بازیگری و مربی‌گری خود، همیشه سعی کردم برای داوران احترام قائل شوم. شرایطی که داوری دارد، شرایط سختی است. در برخی بازی‌ها داوران هدست هم ندارند تا با هم ارتباط داشته باشند. گفته بودند که VAR نیم فصل دوم می‌آید اما این اتفاق همچنان رخ نداده و صحبت‌هایی کردند که واقعیت نداشت. شرایط داوری ما سخت است و این مهم است که فضای خوبی برای داوران شکل بگیرد تا بتوانند سوت بزنند و تمرکز کامل داشته باشند. در چند بازی آخری که داشتیم، در برخی بازی‌ها، داوری به ضرر ما بود اما سعی کردیم درباره داوری صحبت نکنیم و تا تمرکز داوری به هم نخورد. در بازی اخیر هم این اتفاق افتاد و داور از پنالتی ما گذشت. در بحث داوری بعد از بازی، هیچ مانوری مثل برخی از دوستان که داوری را تخریب می‌کنند صورت نگرفت و ما سعی کردیم احترام داوران را نگه داریم و ما سعی کردیم آن‌ها را تحت فشار نگذاریم. امیدوارم تیم داوری قضاوت خوب و سالم داشته باشد. عدالت در بازی، خواسته همه تیم‌هاست. مربیان نگران این هستند که از داوری لطمه ببینند. به نظر من بحث داوری مسابقه دست نیمکت تیم‌هاست که با آرامش خودشان اجازه دهند داوران تصمیمات خوب بگیرند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: