کد خبر: ۶۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
به نقل از دیلی استار
سر ریچارد دیرلاو، رئیس سابق ام آی سیکس، معتقد است که پوتین در موقعیتی نامطمئنی قرار دارد و درگیری با اوکراین وضعیت را وخیم‌تر کرده است.

آوای نشاط: به گفته رئیس سابق سرویس مخفی، ولادیمیر پوتین "آسیب پذیر" ممکن است در صورت شکست در جنگ با اوکراین از موقعیت خود به عنوان رهبر روسیه "ناپدید" شود.  دیرلاو، رئیس سابق ام آی سیکس، به جی‌بی‌نیوز گفت که پوتین نمی‌تواند در «عملیات نظامی ویژه» شکست بخورد، زیرا مساله وضعیت سیاسی او در میان است.

دیرلاو آن را به عنوان یک "وضعیت بسیار آسیب پذیر" توصیف کرد که رهبر دیرینه روسیه خود را در آن می‌بیند و درگیری "از بد به بدتر می‌رود.» او احتمالاً با فراخوان دیگری روبرو شده است. این به وضوح در روسیه بسیار نامحبوب است. باید تنش‌های گسترده‌ای در درون گروه رهبری در داخل کرملین وجود داشته باشد، باید تنش‌های اجتماعی گسترده‌ای در سراسر روسیه بر سر این موضوع وجود داشته باشد.

اظهارات رئیس سابق ام آی سیکس در حالی مطرح می‌شود که ولودیمیر زلنسکی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌دانم که با چه کسی حرف بزنم، چون مطمئن نیستم که رئیس جمهور روسیه هنوز زنده باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: