کد خبر: ۶۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: با اجرای فاز دوم مدیریت هوشمند توزیع آرد و نان کمک هزینه پخت نان افزایش می‌یابد اما قیمت این محصول برای مصرف کننده تغییری نخواهد داشت.

آوای نشاط: بیژن نوروز مقدم آبکنار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران  اظهار داشت: فاز دوم مدیریت هوشمند توزیع آرد و نان قرار بود از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز شود اما هنوز اجرا نشده است و زمان جدیدی نیز برای اجرای این طرح به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: در فاز اول مدیریت هوشمند توزیع آرد و نان، بدون افزایش قیمت این محصول برای مردم، کمک هزینه پخت نان معادل 15 درصد قیمت نان فروخته شده هر شب به حساب نانوایان واریز می‌شود و  قرار است در فاز دوم مبلغ کمک هزینه پخت نان افزایش یابد تا از ضرر و زیان فعالان این بخش جلوگیری شود.

رییس اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: با اجرای فاز دوم مدیریت هوشمند توزیع آرد و نان قیمت نان برای مصرف کننده تغییری نخواهد کرد و مانند گذشته با کارت‌های بانکی قابل خریداری است.

وی تصریح کرد: درباره فاز دوم مدیریت هوشمند توزیع آرد و نان مطرح است که آرد بر اساس صحت عملکرد نانوایان به آنها اختصاص یابد اما هنوز به صورت مکتوب  چیزی به ما اعلام نشده است و  نمی‌دانیم که این طرح از چه زمانی و به چه صورتی اجرا می‌شود.

نوروز مقدم آبکنار گفت: در حال حاضر بر اساس عملکرد نانوایان با دستگاه های خرید نان، هر شب 15 درصد کمک هزینه معادل قیمت نان فروخته شده به حساب آنها واریز می شود.

رییس اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: در کارگروه آرد و نان استان تهران به ما اعلام شد تا یک ماه دیگر یعنی تا 25 دی ماه فاز دوم مدیریت هوشمند توزیع آرد و نان اجرایی می شود اما از این تاریخ  عبور کرده ایم و هنوز این طرح اجرا نشده است.

نوروز مقدم آبکنار گفت: فعلا میزان سهمیه آرد نانوایان تغییری نداشته است و نرخ نان بر اساس قیمت 1400 به فروش می رسد درحالی که قیمت همه کالاها افزایش زیادی داشته است. وی تصریح کرد: همچنین برخلاف وعده ها که قرار بود هزینه آب، برق و گاز، ارزان در اختیار نانوایان قرار گیرد اما آن نیز عملیاتی نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: