کد خبر: ۶۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
زمین لرزه‌ای به شدت ۵.۴ ریشتر بعد از ظهر امروز شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این در حالی است که بر اثر زلزله مهرماه امسال در شهرستان خوی، خسارات سنگینی بر واحدهای مسکونی روستایی و شهری این شهرستان وارد شد.

آوای نشاط: بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، زلزله‌ای به شدت 5.4 ریشتر در عمق 12 کیلومتری زمین شهرستان خوی از توابع آذربایجان‌غربی را لرزاند. این زمین لرزه  در ساعت 13:38 ظهر امروز رخ داد و در برخی شهرستان‌های همجوار از جمله ارومیه نیز احساس شد.همچنین ساعت 13:19 امروز نیز زمین لرزه 3.6 ریشتری خوی را لرزانده بود. 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به وقوع این زمین‌لرزه اظهار داشت: سه تیم ارزیاب هلال‌احمر برای بررسی میزان خسارات احتمالی این زمین لرزه به منطقه اعزام شده‌اند.

 حمید محجوبی گفت: همچنین تماس با فرمانداری خوی و دهیاری‌ها و خانه‌های هلال در سطح شهر و روستاهای آن برای بررسی میزان خسارات احتمالی و صرورت امدادرسانی برقرار شده است.

به گزارش تسنیم،بر اثر زلزله مهرماه امسال در شهرستان خوی، خسارات سنگینی بر واحدهای مسکونی روستایی و شهری این شهرستان وارد شده که عملیات بازسازی و ساخت واحدهای خسارت دیده در این مناطق ادامه دارد.

برچسب ها: زمین لرزه ، زلزله ، خوی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: