کد خبر: ۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
به گزارش «آسوشیتد پرس»؛
یک زندانی آمریکایی که از معلولیت و مشکل روانی رنج می‌برده در زندان‌های آمریکا جان خود را بر اثر مشکلات مرتبط با تغذیه از دست داده است.

آوای نشاط: خانواده یک زندانی که در سال ۲۰۲۱ در زندان «آرکانزاس» به دلیل سوء تغذیه و «دهیدراسوین» (کم‌آبی بدن) جان خود را از دست داده، از این زندان شکایت کرده‎اند.

به گزارش «آسوشیتد پرس»، «لری یوجین پرایس جونیور» در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ در زندان شهر «سباستین» در آرکانزاس غربی جان باخت.

«پرایس» ۵۱ ساله به اتهام «تهدید تروریستی» بیش از یک سال را در این زندان در انتظار محاکمه گذرانده بود.

بر اساس این شکایت که علیه مقام‎های شهر «سباستین» تنظیم شده، «پرایس» از مشکل جدی روانی رنج می‌برده و در سلول انفرادی نگهدای می‌شده است.

این شکایت، مقام‎های زندان مذکور را متهم به بی‌توجهی به وضعیت زندانی و عدم ارائه مراقبت‌های پزشکی کرده است.

خانواده «پرایس»، می‌گویند که او در طول بیش از یک سال حضور خود در زندان کمتر از غذا و آب بهره‌مند بوده به گونه‌ای که وزن او از حدود ۸۳ به ۴۰ کیلوگرم کاهش یافته است.

این دادخواست می‎گوید که کارکنان زندان داروهای بهداشت روان «پرایس» را پس از اینکه او از مصرف آنها امتناع کرد، قطع کردند و هیچ تلاشی برای پیگیری این موضوع و برای رفع نیازهای بهداشت روان او نکردند.

بر اساس این گزارش، «لری پرایس» ماه‌های پیاپی از اختلال روانی درمان‌نشده‌اش رنج برده درحالی‌که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و امنیتی زندان تنها او را تماشا کرده و به نیازهای پزشکی و سلامت روانی که جان او را تهدید می‌کرده، بی‌تفاوت بودند.

این شکایت علیه مقام‎های شهر «سباستین»، مرکز بهداشتی «تِرن کی»، مسئول ارائه مراقبت‌های بهداشتی به زندانیان در این شهر و تعدادی از کارکنان زندان تنظیم شده است.

بر اساس این دادخواست، بازرسی‌ها در زندان آرکانزاس طی سال‌ها مشکلاتی مانند ازدحام بیش از حد، کمبود نیرو و کمبود فضا را شناسایی کردند.

این دادخواست همچنین می‎گوید که «پرایس» در آگوست ۲۰۲۰ پس از ورود به اداره پلیس «فورت اسمیت» و تهدید افسران دستگیر شد؛ وی که دارای معلولیت رشدی نیز بود، در زمان دستگیری بی‌خانمان بود.

برچسب ها: زندانی ، آمریکا ، سوءتغذیه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: