کد خبر: ۶۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی در بهار ۲۰۲۳
اخبار جدید حکایت از آن دارد که لپ تاپ «مک بوک ایر ۱۵ اینچی» اپل یا تا پایان بهار یا تا اواخر امسال عرضه خواهد شد.

آوای نشاط: اپل با اصلاح خط تولید خود، دو مدل جدید مک بوک ایر، از جمله یک مدل کوچک‌تر ۱۲ اینچی و یک مدل بزرگتر ۱۵ اینچی، معرفی کرده است. اما مارک گورمن از بلومبرگ در گزارش جدیدی ادعا کرده که مدل ۱۲ اینچی امسال عرضه نمی‌شود، اما انتظار می‌رود لپ تاپ مک بوک ایر ۱۵ اینچی اواخر امسال (۲۰۲۳) به صورت رسمی معرفی شود.
در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد مک بوک ایر ۱۵ اینچی آینده فاش نشده است. با این حال، راس یانگ، تحلیل‌گر صفحه نمایشگر، قبلا گفته بود که اپل تولید پنل‌های صفحه نمایش ۱۵.۵ اینچی برای مک بوک ایر را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد. اگر جدول زمانی بدون تغییر باقی بماند، این لپ تاپ می تواند به زودی بهار امسال به طور رسمی عرضه شود. با توجه به اینکه صفحه نمایشگر مک بوک ایر اخیرا به روز شده است، انتظار نداریم که این شرکت یک مدل بازطراحی شده را عرضه کند. بنابراین، لپ تاپ جدید نیز تقریبا همان طراحی مدل‌های فعلی را خواهد داشت.
از نظر سخت افزاری به احتمال زیاد در این لپ تاپ از تراشه M۲ یا پردازنده M۲ Pro استفاده می‌شود، البته اپل هنوز آن را رسمااعلام نکرده است. انتظار می‌رود تراشه های جدید سری M2 به زودی معرفی شوند. این تراشه‌ها امسال در چند سری دیگر از لپ تاپ‌های مک نیز به کار خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: