کد خبر: ۶۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
توئیتر اعلام کرد
توییتر با معکوس کردن سیاست قبلی خود، اعلام کرد همه نوع تبلیغات سیاسی مجاز در این پلتفرم شبکه اجتماعی را گسترش خواهد کرد.

آوای نشاط: توییتر اعلام کرد سیاست تبلیغات خود را برای "تبلیغات مبتنی بر یک آرمان" در آمریکا را تسهیل خواهد کرد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دستگاههای رسانه ای دیگر همسو می کند.

توییتر پس از این که این شرکت و شرکتهای شبکه اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، به دلیل انتشار اطلاعات غلط مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پلتفرمهایش، هدف انتقاد گسترده قرار گرفتند، تبلیغات سیاسی را در سال ۲۰۱۹ ممنوع کرد و تبلیغات مربوط به جنبشهای اجتماعی را هم محدود کرد.

جک دورسی، مدیرعامل وقت توییتر در زمان اعلام این تصمیم، گفته بود: ما بر این باوریم که پیام سیاسی باید خودش بتواند نظر مخاطب را جلب کند، نه این که آن را خریداری کند.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را خریداری کرده است، شرکتهای آگهی دهنده در واکنش به اخراج هزاران کارمند، برگردانده شدن حساب دونالد ترامپ و عرضه احراز هویت پولی که باعث افزایش جعل هویت شرکتهای معتبر توسط کلاهبرداران در توییتر شد، از این پلتفرم گریخته اند.

ایلان ماسک ماه گذشته از اقداماتی که برای کاهش هزینه انجام داده است، دفاع کرده و گفته بود توییتر با گردش مالی منفی سه میلیارد دلار در سال آینده روبرو بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: