کد خبر: ۶۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
گزارش تاج از مذاکره با گزینه‌های اصلی تیم ملی
اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای دومین بار پس از انتخاب مهدی تاج تشکیل جلسه می‌دهند.

آوای نشاط: اولین جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با تیم مدیریتی جدید ۱۴ آبان ماه پس از سه سال با حضور کامل اعضا برگزار شده بود و حالا دو هفته پس از پایان جام‌جهانی، جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال صبح فردا در محل فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی فردا دوباره هم جمع می‌شوند که به نظر می‌رسد بر خلاف دستورهای این جلسه، بررسی عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی که با دو باخت مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی مقابل ولز همراه بود، یکی از مباحث مطرح شده خواهد بود، به خصوص که با توجه به پایان قرارداد کارلوس کی‌روش، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید تیم ملی بالا گرفته است.

مهدی تاج ۲۸ آذر امسال در یک مصاحبه تلویزیونی از کی‌روش، برانکو، علی دایی، امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال نام برده بود.

به نظر می‌رسد تاج در جلسه فردا با ارائه گزارشی از عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی، اعضای هیئت‌رئیسه را در جریان مذاکره با گزینه‌های مورد نظرش قرار می‌دهد.باید دید اعضای هیئت رئیسه با توجه به کارنامه تیم ملی در جام‌جهانی نسبت به آینده نیمکت تیم ملی چه تصمیمی خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: