کد خبر: ۵۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
توسط متخلفین ساخت و ساز؛
عده‌ای شب گذشته از متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در حصارک به شهردار شب ناحیه ۳ منطقه ۵ حمله و وی را مجروح کردند.

آوای نشاط: بر اساس اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران، شب گذشته در حدود ساعت ۲۰:۳۸، شهردار شب ناحیه ۳ شمالی در محدوده حصارک در حالی‌ که در گشت شبانه بوده که با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز رو به رو شده و اقدام به ممانعت می‌کند که با حمله اراذل و اوباش رو به رو می‌شود. متأسفانه متخلفان ضمن ضرب و شتم، او را از ارتفاعی در یکی از تپه‌های حصارک به پایین پرت کرده که متأسفانه از ناحیه سر دچار آسیب شده و با حضور عوامل اورژانس به یکی از بیمارستان‌های نزدیک منتقل می‌شود.

بر اساس همین گزارش، عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و با اخذ دستور مقام قضائی، مسببین حادثه را در محل تخلف، در حالی‌که به ادامه تخلفات ساختمانی خود می‌پرداختند، بازداشت کرده و به جهت طی مراحل قضائی، به دادستانی ناحیه ۵ تهران منتقل کردند.

شهرداری منطقه ۵ در این خصوص، ضمن هشدار جدی به متخلفین ساخت و ساز در سطح محدوده منطقه به ویژه در حصارک، اعلام کرد که مدیریت شهری با تمام توان نسبت به حفظ حقوق بیت المال و حفاظت از محدوده‌های شهری و حریم منطقه اقدام خواهد کرد و برابر قانون و همراهی دستگاه‌های قضائی و انتظامی با مسببین اینگونه رفتارهای غیرقانونی، بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد سریع و قانونی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: