کد خبر: ۵۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که دیدار آرژانتین و عربستان در روز سوم رقابت‌های جام‌جهانی رکورد تعداد تماشاگر را بشکند.

آوای نشاط: فیفا تعداد تماشاگران جام جهانی 2022 تا الان را اعلام کرد. در روز اول در افتتاحیه 67.372 نفر در ورزشگاه البیت حضور داشتند. ظرفیت استادیوم 60 هزار نفر بود و بیش از ظرفیت تماشاگران حضور داشتند.

در 3 بازی روز گذشته دیدار ایران و انگلیس در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار شد که هواداران بیش از 5 هزار نفر بیشتر از ظرفیت استادیوم یعنی 45 هزار نفر آمده بودند.

دیدار سنگال با هلند اب حضور 41 هزار نفر برگزار شد که ظرفیت استادیوم 40 هزار نفر بود. دیدار آمریکا با ولز هم در ورزشگاه 40 هزار نفری برگزار شد که با حضور 43 هزار نفر برگزار شد.

در سوی مقابل رسانه عربستانی از شکستن رکورد حضور تماشاگر در جام جهانی 2022 در دیدار تیم ملی این کشور با آرژانتین خبر دادند.

در همین رابطه نشریه «الریاضیه»، نوشت: دیدار اول عربستان با آرژانتین رکورد تماشاگر را در جام جهانی 2022 قطر جا به جا می کند. استادیوم لوسیل ظریفت 80 هزار نفر را دارد. پیش بینی می شود این ورزشگاه برای دیدار مملو از تماشاگر باشد.

تا الان دیدار قطر و اکوادور در افتتاحیه جام جهانی با 67 هزار تماشاگر رکورد تماشاگر را در اختیار دارد. اما دیدار امروز عربستان با یاران مسی این رکورد را می شکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: