کد خبر: ۵۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ می‌گوید تهران در رده‌بندی ترافیکی سطح شهرها در رده «F» و شرایط «ایست و حرکت» قرار دارد.

آوای نشاط: سردار حمیدی در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران گفت: امروز طرح زمستانه را با آمادگی صد درصدی آغاز می‌کنیم و این در شرایطی است که کار خدمت رسانی در تهران با حدود ۱۳ میلیون جمعیت ساکن و متغییر به همراه ۲۰ میلیون سفر روزانه و با موضوعات مختلف در حوزه‌های آموزش، اقتصاد و ... کار سختی است.

وی ادامه داد: در رده‌بندی شهرهای مختلف در حوزه ترافیک سطح شهر تهران در رده  «F» یعنی «ایست و حرکت» است که با بارش برف و باران این ترافیک به حالت بحرانی می‌رسد و اگر همکاری دستگاه‌های مختلف همچون خدمات شهری و مردم با همکاران من در سطح شهر نباشد و برنامه ‌ریزی‌ها همچون تغییر ساعات کاری وجود نداشته باشد، مشکل بسیار پیچیده خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: قریب به ۴۰ هزار نفر نیرو در بخش‌های مختلف در حوزه خدمت‌رسانی به مردم برای تسهیل ترددها وجود دارد و این در شرایطی است که روزانه ۲۰۰۰ تصادف در شهر داریم که تنها حل و فصل این موضوع در شرایط عادی بار زیادی را به دوش همکاران من می‌گذارد؛ لذا بارش می‌تواند شرایط را بدتر کند ولی دعا می‌کنیم بارش برف و باران داشته باشیم تا از بحران خشکسالی رها شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: