کد خبر: ۵۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که از تعداد ۱۲۹ ساختمان ناایمن شهر تهران، ۱۰ مورد ایمن‌سازی شده است.

آوای نشاط: قدرت‌الله محمدی در حاشیه مراسم اجرای طرح سراسری کاهش مخاطرات مونوکسیدکربن با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مخالفت زاکانی با اعلام فهرست ساختمان‌های پرخطر گفت: در این خصوص باید بگویم که بعضا از صحبت‌های شهردار تهران برداشت درستی صورت نگرفته است،   منظور آقای زاکانی جلوگیری از ایجاد نگرانی التهاب برای شهروندان بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: تا به حال با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده ۱۰ مورد از ۱۲۹ ساختمان‌ها ناایمن شناسایی شده در تهران، ایمن سازی شده و از آن رفع خطر صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد:‌اقدامات برای ایمن‌سازی دیگر ساختمان‌ها نیز با همراهی دیگر دستگاه‌های مسئول در حال انجام است و به زودی تعدادی دیگر از ساختمان‌ها نیز ایمن‌سازی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره اینکه ۱۰ ساختمان ایمن‌سازی شده بیشتر شامل چه ساختمان‌هایی است، گفت: اغلب این ۱۰ ساختمان‌ دولتی هستند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: