کد خبر: ۵۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ می‌گوید در پی وقوع تیراندازی در یک شرکت خصوصی در محدوده جوادیه تهرانپارس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

آوای نشاط: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس، عامل تیراندازی در شرکت خصوصی دستگیر و متهم علت تیراندازی را اختلاف مالی با همکار خود اعلام کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی وقوع تیراندازی در یک شرکت خصوصی در محدوده جوادیه تهرانپارس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران و امدادگران اورژانس، یکی از کارکنان شرکت که در پی تیراندازی مصدوم شده بود به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه عامل تیراندازی را شناسایی کردند و متوجه شدند متهم از همکاران فرد مصدوم است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران به دستگیری متهم ساعتی پس از تیراندازی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های قضائی و در بررسی‌های بیشتر از مخفگیاه متهم یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۲ فشنگ کشف و متهم علت تیراندازی را اختلاف مالی و شخصی با همکار خود اعلام کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: