کد خبر: ۵۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
این نخستین بار است که یک شرکت فناوری که در اکوسیستم استارتاپی ایران رشد کرده، تحریم می‌شود.

آوای نشاط ـ اتحادیه اروپا امروز ۳۲ شخص و شرکت را در لیست تحریم خود قرار داد که نام ابر آروان⁩ نیز در این لیست دیده می‌شود. ⁩این نخستین بار است که یک شرکت فناوری که در اکوسیستم استارتاپی رشد کرده است، تحریم می‌شود.

ابر آروان در واکنش به تحریم اتحادیه اروپا اعلام کرد: «امروز انتشار خبر تحریم آروان‌کلاد از سوی اتحادیه‌ی اروپا در حالی اعلام شد که چند ماهی است با ارایه دلایلی فنی و روشن، اتهامات واهی و ادعاهای بی‌اساس مبنی‌بر نقش داشتن در محدودیت یا قطع اینترنت را بارها رد کرده‌ایم.

می‌پذیریم که در جنگ رسانه‌ای در مقابل شایعه‌ها و جعل واقعیت شکست خورده‌ایم و نتوانسته‌ایم از حقانیت خود به‌درستی دفاع کنیم. اتهامات نادرست از طریق رسانه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها، بدون شواهد محکم، آن قدر تکرار شده که امروز مبنایی برای این تحریم ناعادلانه قرار گرفته است.

ابرآروان پس از تحریم اروپایی: در جنگ رسانه ای باختیم/ ما پشت پرده فیلتر اینترنت‌های مردم نیستیم

اثرپذیری و دنباله‌روی نهادهای اروپایی از این اتهام‌های یک‌طرفه و بی‌اساس، ناامیدکننده است. بدون شک برای احقاق حقوق مادی‌ و معنوی خود به کمک مراجع دارای صلاحیت بین‌المللی اقدام خواهیم کرد.

علاوه‌بر این، ما مسیرمان را به سمت توسعه محصولات ابری و خدمت به مشتریان خود ادامه خواهیم داد و به عنوان یک استارت‌آپ فناوری بین‌المللی در اکوسیستم فناوری ابری، در کنار سایر ارایه‌دهندگان ابری در سراسر جهان رشد خواهیم کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: