کد خبر: ۵۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه نسبت به تجمعات روز گذشته در تذکراتی موضع گیری کردند.

آوای نشاط ـ در ابتدای جلسه علنی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص تجمعات روز گذشته در پی فوت مرحوم مهسا امینی گفت: دشمن همانند رویه همیشگی خود بدنبال موج سواری از هر اتفاقی است و التهاب آفرینی و ایجاد آشوب در کشور را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: متاسفانه عده ای در داخل نیز خواسته یا ناخواسته در جهت خواست دشمن حرکت می کنند. 

وی افزود: اما مردم عزیز ما هوش سیاسی خود را نشان داده اند و فرق بین دلسوزی و منفعت طلبی را می فهمند و با منافقانی که زمانی، خودشان چند هزار نفر از مردم عادی را شهید کردند و حالا داعیه دار درگذشت یک نفر شده اند، همراهی نکرده و با اشک‌ تمساح رسانه وابسته به حکومت کودک کش سعودی، گریه نمی کنند.

در ادامه رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی گفت: عده ای که ادعای روشنفکری دارند، همگام و همراه با منافقین، سلطنت طلبان و مزدوران کودک کش صهیونیست و آل سعود در جنگ تمام عیار رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرایی کردند و سناریوهای تکراری کشته سازی و ایجاد آشوب های ساختارشکنانه و اقدامات ضدامنیت ملی را همراه با کموله خون آشام و منافقان تروریست دنبال می کنند.

وی افزود: به آنها هشدار می دهیم که از خشم و طوفان و عزم ملت بترسید که دامانتان را خواهد گرفت و از تهمت، دروغ و افترا علیه این نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید که این شرط انصاف نیست.

در ادامه محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: حادثه تلخی که در جریان یک احضار رخ داد همه مردم ما را در سطح کشور آزرده خاطر کرد و چه قصور رخ داده باشد و چه رخ نداده باشد این حادثه بسیار تلخ بود.

وی بیان کرد: البته همه آحاد جامعه سعی کردند اظهار ناراحتی خود را به این حادثه نشان دهند و مقامات کشور هم بر پیگیری این موضوع تاکید کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه می‌بینیم در حاشیه این موضوع اهانت‌هایی به حجاب و مقامات رسمی کشور شد که مجلس باید در مقابله با این اتفاق قدم محکمی بردارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: