کد خبر: ۵۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
اتفاقاتی که امروز در بین اعضای کادر فنی و ملی پوشان تیم کشتی فرنگی ایران در صربستان رخ داده حاکی از کناره گیری محمد بنا از سرمربیگری این تیم است.

آوای نشاط ـ پس از اینکه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ناکامی سریالی ملی پوشان خود در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان مواجه شد و در نهایت با کسب دو مدال نقره و یک برنز و بدون مدال طلا در جایگاه چهارم جهان ایستاد، بسیاری از اهالی و مسئولان کشتی از احتمال کناره گیری محمد بنا خبر دادند.

به هر حال این احتمال پس از اتفاقات عصر امروز قوت گرفت و از صربستان خبر رسیده که محمد بنا در گروه واتس‌اپ تیم ملی کشتی فرنگی ضمن حلالیت طلبیدن از ملی پوشان و کادر فنی با آنان وداع کرده است. البته هنوز هیچ مقام مسئولی از فدراسیون کشتی در این خصوص اظهار نظر نکرده و این در حالی است که اعضای تیم ملی کشتی فرنگی امروز به تهران باز خواهد گشت. پیش بینی می‌شود این بار هم به محض رسیدن تیم ملی به فرودگاه تهران، محمد بنا با رفتار همیشگی خود تیم ملی را ترک کند و به شایعه کناره گیری از سرمربیگری واقعیت ببخشد!

گفتنی است، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان سال گذشته با کسب ۴ مدال طلا و ۲ برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابتهای جهانی دست یافت، اما در مسابقات جهانی با عملکردی ضعیف و دور از انتظار و در غیاب تیم روسیه با کسب دو مدال نقره و یک برنز به جایگاه چهارمی جهان سقوط کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: