کد خبر: ۵۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
هفته چهارم لیگ فوتبال پرتغال؛
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی یک پنالتی از دست داد، شکست شوکه کننده‌ای را برابر تیم ریوآوه تجربه کرد.

آوای نشاط ـ تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته چهارم لیگ پرتغال میهمان تیم ریوآوه بود که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۱ به سود ریوآوه به پایان رسید و پورتو نخستین شکست این فصل خود را به شکل عجیبی تجربه کرد.

پورتو که تا پایان هفته سوم صدرنشین لیگ پرتغال بود، با این باخت شوکه کننده ۹ امتیازی باقی ماند و به رده سوم جدول سقوط کرد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی باوجود اینکه به دلیل آسیب دیدگی یک هفته با پورتو تمرین نکرده بود، با نظر سرمربی این تیم در ترکیب اصلی قرار گرفت اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

پورتو در همان نیمه اول از سوی میزبان خود غافلگیر شد و سه گل دریافت کرد. در نیمه دوم، بهترین موقعیت پورتو ضربه پنالتی بود که در دقیقه ۶۲ به دست آمد اما طارمی نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. ضربه مهاجم ایران چندان دقیق نبود و توپ او به تیرک افقی دروازه ریوآوه برخورد کرد.

شکست شوکه کننده پورتو در شبی که طارمی پنالتی از دست داد

طارمی در دقیقه ۸۳ تعویض شد اما پورتو در دقیقه ۹۳ توسط «گالنو» توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

مهاجم ایران بعد از تعویض شدن و نشستن روی نیمکت، چهره‌ای مضطرب و عصبی داشت و همین موضوع به یکی از سوژه‌های هواداران فوتبال پرتغال بعد از مسابقه تبدیل شد.

شکست شوکه کننده پورتو در شبی که طارمی پنالتی از دست داد

در حال حاضر تیم براگا با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و بنفیکا با یک بازی کمتر و ۹ امتیاز، بالاتر از پورتو در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: طارمی ، پورتو ، پنالتی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: