کد خبر: ۵۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.

آوای نشاط ـ میراکبر رضوی از تشکیل دومین نشست هماهنگی پروازهای اربعین حسینی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرعامل فرودگاه بین المللی امام خمینی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی خبر داد و گفت: عملیات پروازی اربعین حسینی از بیستم شهریور آغاز می‌شود و ۳۱ شهریور پایان می‌یابد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه قیمت بلیت پروازهای اربعین از تهران ۶ میلیون تومان تعیین شده است، افزود: هماهنگی پروازهای اربعین در حال حاضر انجام شده و منتظر نهایی شدن برنامه‌ها هستیم.

رضوی گفت: همچنین از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده با توجه به قرار داشتن در پایان تعطیلات تابستان برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای برنامه‌ریزی پروازهای اربعین از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین در این جلسه بر ایجاد هواپیمای پشتیبان، پاسخگویی به موقع به مسافران و معرفی یک نفر نماینده‌ی تام‌الاختیار در فرودگاه‌های نجف و بغداد تاکید شد..

رضوی گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای عتبات از ۱۲ شهریور از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی صورت می‌گیرد و برای ساماندهی عملیات پروازی اربعین نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری به فرودگاه‌های نجف و بغداد اعزام و در فرودگاه‌های داخلی نیز نمایندگانی مستقر خواهند شد.

رضوی افزود: در این نشست بر کنترل قیمت‌ها و برنامه‌ریزی پروازها متناسب با ظرفیت موجود و دریافت گواهی تست PCR و یا تزریق دو دوز واکسن از مسافران تاکید شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: