کد خبر: ۵۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
با حکم رییس جمهور ؛
رئیس جمهور به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد.

آوای نشاط ـ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با نظر به مراتب تعهد و سوابق شایستگی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، دکتر وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد.

بر این اساس و با توجه به ضرورت توجه جدی‌تر به مسائل جوانان و فراهم نمودن زمینه اثرگذاری بیشتر، جایگاه دبیرخانه شورای عالی جوانان ارتقاء یافته و به زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری انتقال می‌یابد تا با اختیارات و ظرفیت بیشتر پیگیر مسائل مربوط به حوزه جوانان باشد.
احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان و فعال کردن ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا، ایفای نقش نمایندگی شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان و ارتقای نقش و جایگاه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بخشی از انتظارات رئیس جمهور از دبیر شورای‌عالی جوانان است.
متن حکم انتصاب دبیر شورای‌عالی جوانان به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر وحید یامین‌پور
در اجرای بند (۱۰) ماده (۴) اساسنامه شورای عالی جوانان مصوب ۶ مرداد ۱۳۷۱شورای عالی انقلاب فرهنگی و با عنایت به پیشنهاد وزیر محترم ورزش و جوانان، نظر به مراتب تعهد و سوابق شایسته جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پا کدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و با هدف فراهم نمودن زمینه‌های رشد و مشارکت مؤثر جوانان در عرصه‌های مختلف کشور؛ ضمن بهره‌گیری مطلوب از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در تحقق اهداف دولت و حل مسائل و مشکلات جوانان مجدانه کوشا باشید.
موارد زیر از اهم انتظارات این جانب است:
- احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان و فعال کردن ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا
- تنظیم و برگزاری جلسات شورای عالی جوانان و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات آن
- ایفای نقش نمایندگی شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان
- ارتقای نقش و جایگاه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان
- نظارت بر عملکرد ستادهای ساماندهی امور جوانان در استانها
- ارتباط مؤثر با اقشار مختلف جوانان سراسر کشور در راستای کشف ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان در حل مسائل کشور
کلیه دستگاه‌ها موظف به همکاری با جناب‌عالی در چارچوب مأموریت‌های محوله و ارائه گزارش‌های مربوطه می‌باشند.
توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم بالاخص قشر جوان، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: