کد خبر: ۵۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
متقاضیان واجد شرایط برای متولدین اول فروردین ماه ۱۴۰۰ به بعد و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام کنند.

آوای نشاط به نقل از روابط عمومی بانک ملت، گروه هدف تسهیلات فرزندآوری، پدر کودکانی که از اول فروردین ماه 1400 به بعد و در داخل ایران متولد شده اند  است که از طریق  ‏‏ ve-bank.pbn.net  به بانک معرفی می شوند.
بر اساس این گزارش، سقف تسهیلات فرزند آوری برای فرزند اول 200 میلیون ریال و با بازپرداخت 36 ماه، برای فرزند دوم 400 میلیون ریال و با بازپرداخت 48 ماه، برای فرزند سوم 600 میلیون ریال و با بازپرداخت 60 ماه، برای فرزند چهارم 800 میلیون ریال و با بازپرداخت 72 ماه و برای فرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال و با بازپرداخت 84 ماه در نظر گرفته شده است.

                                                                طرح جدید مجارستان در حمایت از خانواده و فرزندآوری - ایسنا

تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری و با شش ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان ، با اخذ یک ضامن معتبر در قبال تمامی وثایق و تضامین مجاز (اعم از سفته یا قرارداد لازم الاجرا) و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، به تشخیص مراجع تصویب اعتبار پرداخت می شود.
بر این اساس،  متقاضیان واجد شرایط برای متولدین اول فروردین ماه 1400 به بعد و حداکثر تا 2 سال پس از تولد فرزند ، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام کنند .

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: