کد خبر: ۵۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
علیرضا حمیدی معاون مدیرعامل و عضو هیأت عامل بانک ملت، نظام کاویانی مقدم مدیرکل امور شعب جنوب کشور بانک ملت و مالک ضرغامی مدیر شعب بانک ملت استان هرمزگان با حضور در شرکت صبافولاد خلیج فارس، جلسه مشترکی را با احسان دشتیانه مدیرعامل و معاونین شرکت صبافولاد برگزار کردند.

آوای نشاط ـ احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس در این جلسه به معرفی توانمندی های این شرکت به عنوان نخستین تولید کننده بریکت گرم در کشور با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن و قابلیت های صادراتی آن اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس با اشاره به اهمیت توسعه صنعت فولاد، از برنامه ریزی شرکت صبافولاد براى توسعه این شرکت خبر داد و عنوان کرد: از همکاری بانک ملت به خصوص به عنوان یک بانک تخصصی در زمینه ارزی، برای پروژه توسعه صبافولاد استقبال می کنیم.

گفتنی است در این نشست، امکان همکارى های بانک ملت و شرکت صبافولاد در راستای تامین مالی طرح توسعه صبافولاد، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در پایان این جلسه، علیرضا حمیدی معاون مدیرعامل و عضو هیأت عامل بانک ملت با اهدای لوح سپاس از احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، بانک ملت ، صبافولاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: