کد خبر: ۵۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران:
رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران گفت: تاساعاتی دیگر و به دنبال احتمال طوفان در پایتخت احتمال شکست درختان وجود دارد. شهروندان از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.

آوای نشاط ـ پدرام قودجانی در گفتگوی زنده با شبکه خبر با اشاره به صادر شدن هشدار سطح نارنجی در تهران اظهار کرد: احتمال وزش باد شدید، طوفان در تهران وجود دارد. لذا از شهروندان خواهشمندیم از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.

رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران ادامه داد: در طوفان روز گذشته سرعت باد ۱۱۷ کیلومتر در ساعت بود که این گزارش در مرکز فرودگاه مهرآباد اعلام شد اما امروز احتمال می‌رود این سرعت کمتر و نسبت آن حدوداً ۸۰ کیلومتر در ساعت باشد.

قودجانی در ادامه گفت: شهروندان باید آگاهی داشته باشند که شکست درختان، کاهش سطح کیفیت هوا و سقوط اجسام از ارتفاع را در پیش داریم، لذا مراقب خطرات پیش رو باشند.

رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران افزود: روز گذشته طوفان بخش‌هایی از غرب، جنوب و مرکز تهران را در برگرفت و امروز نیز همین نقاط تحت‌الشعاع طوفان قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: هشدار سطح نارنجی به معنای لزوم احتیاط برای مواجهه با خطرات پیش روست که در همین راستا توفان حوالی عصر و شب بخش‌هایی از مناطق مذکور در فوق را در بر خواهد گرفت.

قودجانی با اشاره به طوفان پیش رو در تهران گفت: احتمال می‌رود عصر فردا پنجشنبه نیز شاهد بروز چنین شرایطی در تهران باشیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: