کد خبر: ۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
درپی حادثه خروج قطار مسافری در مسیر مشهد به یزد در نزدیکی های طبس مسئولان راه آهن از بازگشایی مسیر ریلی به مقصد یزد خبر داده و اعلام کرده اند حرکت قطار های امروز در این مسیر کنسل است.

آوای نشاط ـ امروز در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه هجدهم خرداد ماه قطار مسافربری مشهد به یزد در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد (ایستگاه مزینو) به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل میکانیکی از ریل خارج شد در پی این حادثه تعدادی از مسافران جانشان را از دست داده و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.

بررسی‌ها حاکی از آن است پس از این اتفاق وضعیت فروش بلیت قطار مسیر مشهد به یزد و بالعکس مشخص نیست به طوری که حتی سایت‌های فروش بلیت اینترنتی قطار در این مسیر تا مدتهای طولانی هیچ بلیتی را نمی‌فروشند و با توجه به مسدود شدن این مسیر اصلاً امکان خرید بلیت قطار از هیچ مبدائی به مقصد یزد وجود ندارد.

مسیر ریلی یزد چه زمانی بازگشایی خواهد شد؟

مسیر ریلی یزد چه زمانی بازگشایی خواهد شد؟

مسیر ریلی یزد چه زمانی بازگشایی خواهد شد؟

بررسی سایت‌های فروش بلیت قطار به مقصد یزد حاکی است امکان خرید بلیت تا زمانهای طولانی مدت وجود ندارد در صورتی که پس از وقوع یک حادثه باید وضعیت فروش بلیت در روزهای آینده مشخص شود.

این شرایط موجب شده است تا این سوال مطرح شود که تا چه زمانی این مسیر مسدود خواهد بود و تکلیف مابقی قطارهای این مسیر چه خواهد شد؟

به همین منظور با مدیران و مسئولان شرکت راه آهن تماس گرفتیم تا وضعیت زمان مسدود بودن این خط که از مسیرهای پر تردد است مشخص شود.

میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن در گفت وگو با خبرنگار مهر، درباره تداوم فعالیت قطارهای مسافری از خط آسیب دیده سانحه ریلی امروز اظهار کرد: در پی وقوع سانحه خروج قطار از ریل در بلک عباس آباد طبس، فعلاً حرکت قطارهای مسافری متوقف شده است.

وی افزود: طبق برنامه قرار بود دو قطار مسافری دیگر امروز از این مسیر عبور کنند که حرکت این قطارها لغو و به مسافران اطلاع رسانی شد.

معاون مسافری شرکت راه آهن ادامه داد: فعلاً قطاری برای تردد در نوبت نداریم اما بقیه قطارهای مسافری از ساعت ۲۴ امشب سیر و حرکت خود را از سر می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: