کد خبر: ۵۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
در شرایطی که استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی در پی یافتن جانشینی برای او است، اسمی غیرمنتظره به گوش رسیده است.

آوای نشاط ـ داستان استقلال با فرهاد مجیدی به خط پایان رسیده است. سرمربی جوان آبی‌ها بعد از کسب قهرمانی در لیگ برتر در سریع‌ترین حالت ممکن از استقلال جدا شد و به باشگاه اتحاد کلبا در امارات پیوست.

از زمانی که فرهاد مجیدی از استقلال جدا شده گمانه‌زنی درباره جانشینان او مطرح شده است. ابتدا صحبت از حضور لوچسکیو و سپس بازگشت استراماچونی شد. در بین گزینه‌های داخلی هم بسیاری اعتقاد دارند جواد نکونام به عنوان سرمربی بعدی معرفی می‌شود هرچند که اسامی دیگری از جمله مهدی رحمتی هم به گوش رسیده است. با وجود این، شنیدن هیچ کدام از این اسامی به اندازه شایعه جدید عجیب نیست. عنوان شده که مسئولان باشگاه استقلال نیم‌نگاهی هم به دراگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی ایران دارند تا او را به عنوان جانشین فرهاد مجیدی انتخاب کنند.

دراگان پیش از این در دو نوبت، گزینه سرمربیگری استقلال بود، ولی مطرح شدن نامش در زمان کنونی که او هدایت تیم ملی را به عهده گرفته عجیب است. اسکوچیچ تمام تلاشش را می‌کند تا با ایران در جام جهانی باشد و بعید است در این شرایط بتواند با استقلال به توافق برسد؛ مگر اینکه پشت‌پرده اتفاق جدیدتری در جریان باشد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: