کد خبر: ۵۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
مهدی طارمی ضمن کسب دومین عنوان قهرمانی این فصل خود با تیم پورتو، به عنوان بهترین بازیکن فینال جام حذفی هم انتخاب شد تا یک فصل رویایی را پشت سر بگذارد.

آوای نشاط ـ تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی پرتغال به مصاف توندلا رفت و با درخشش ستاره ایرانی خود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ برنده از زمین خارج بشود. در این مسابقه مهدی طارمی دو بار گلزنی کرد تا در دومین قهرمانی این فصل پورتو هم نقش پررنگی داشته باشد.

پیش از این پورتو با کسب ۹۱ امتیاز در لیگ پرتغال قهرمان شده بود.

در بازی شب گذشته، طارمی به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

پایان رویایی فصل برای طارمی/ دو قهرمانی، ۲۶ گل و ۱۵ پاس گل!

این مهاجم ایرانی در مصاحبه‌ای گفت: ما از قهرمانی در جام حذفی بسیار خوشحال و راضی هستیم. بردیم، خوب بازی کردیم و گل زدیم. برای رسیدن به همه اینها سخت تلاش کردیم.

وی درباره برگزاری بازی فینال در استادیومی خارج از پورتو ادامه داد: بازی در دراگائو (زمین خانگی پورتو) همیشه بهتر است، اما هواداران ما اینجا هم بودند و ما فقط باید از آنها تشکر کنیم.

طارمی همچنین تاکید کرد که این فصل دوران بسیار خوبی برایش بوده است.

مهاجم ایرانی پورتو با درخشش در فینال جام حذفی، آمار گلزنی خود را هم بهبود بخشید تا یک پایان رویایی را در این فصل تجربه کند.

پایان رویایی فصل برای طارمی/ دو قهرمانی، ۲۶ گل و ۱۵ پاس گل!

طارمی در این فصل در مجموع ۲۶ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد. ۲۰ گل طارمی در لیگ پرتغال به ثمر رسیده است. سه گل در جام حذفی، یک گل در لیگ قهرمانان اروپا، یک گل در لیگ اروپا و یک گل هم در مسابقات لیگ کاپ توسط مهاجم ایرانی وارد دروازه حریفان پورتو شده است.

علاوه بر این، طارمی با ۱۵ پاس گل، در این زمینه هم یکی از ستاره‌های فوتبال پرتغال بوده است. او در لیگ پرتغال ۱۲ و در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام حذفی هر کدام یک پاس گل داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هرچند گفته می‌شد طارمی بعد از دومین سال حضورش در تیم پورتو به یکی از تیم‌های بزرگ‌تر اروپا ترانسفر می‌شود اما طبق اعلام روزنامه «ابولا» پرتغال، طارمی فعلاً در پورتو ماندنی است و اگر قرار به نقل و انتقال او باشد، این اتفاق در پنجره زمستانی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: