کد خبر: ۵۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
زمان فروش بلیت مشخص شد؛
بلیت فروشی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا از فردا آغاز می‌شود.

آوای نشاط ـ دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا بامداد ۱۶ خردادماه (به وقت تهران) در ورزشگاه BC Place شهر ونکوور برگزار می‌شود تا نخستین دیدار دوستانه دو تیم راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شود.

این دیدار ساعت ۱۶ به وقت محلی ونکوور (۳:۳۰ بامداد ۱۶ خرداد) در حالی برگزار می‌شود که شرایط بلیت فروشی از سوی فدراسیون کانادا مشخص شده است.

فدراسیون کانادا در این خصوص اعلام کرد: «تیم ملی فوتبال مردان این کشور روز یکشنبه پنجم ژوئن در یک بازی دوستانه بین‌المللی در ورزشگاه BC Place به مصاف ایران می‌رود. این مسابقه در ماه ژوئن امسال در ونکوور، بخشی از میزبانی دو مسابقه‌ای را تشکیل می‌دهد که اولین بازی با ایران در روز یکشنبه ۵ ژوئن برگزار می‌شود و پس از آن بازی افتتاحیه کانادا در برنامه لیگ ملت‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۳ کونکاکاف برابر کوراسائو در روز پنجشنبه ۹ ژوئن برگزار می‌شود.

کانادا و ایران هر دو برای جام جهانی فوتبال آینده قطر ۲۰۲۲ آماده می‌شوند. کانادا در گروه F در کنار بلژیک، کرواسی و مراکش قرار گرفته است، در حالی که ایران در گروه B در کنار انگلیس، آمریکا و یک برنده پلی آف اروپا قرار گرفته است».

اعلام جزئیات برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا

سایت فروش بلیت‌های دیدار ایران و کانادا نیز قرار است از فردا شنبه آغاز به کار کند. البته طبق روال همیشه، قبل از فروش عمومی، کسانی که عضو صفحات هواداران معتبر فدراسیون کانادا باشند می‌توانند در حال حاضر بلیت‌های این بازی در اختیار داشته باشند.

بازی دوستانه کانادا با ایران به صورت زنده از یکی از شبکه‌های ورزشی سراسری این کشور به نام «One Soccer» پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: